Gå til innhold

Erfaringer med Absouluttspill.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har ihvertfall bare positive erfaringer med absoluttspill. Siste jeg bestilte fra dem var vel Top Spin 3, fikk det til lansering. Greie folk på kundeservice, raske til å svare og ordner opp om det skulle skje noe galt.

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

AbsoluttSpill.no er den beste nettbutikken jeg har vært borti! Har kjøpt et par spill og litt tilbehør derifra. Alt har kommet kjempefort og det har aldri vært noe tull med lagerstatus eller noen ting. At de kanskje er spillmarkedets billigste butikk, gjør heller ingen ting!

 

Jeg har derimot ingen erfaringer med retur av varer. Det er som oftest der nettbutikker svikter. Men hey, sjansen for at du må returnere et spill er veldig, veldig lav, så AbsoluttSpill er nok en sikkerstikk. :)

 

Sjekk forresten erfaringer i prisguiden, hvor 64 av 65 brukere gir butikken 6/6! Sistemann gir butikken 5/6, uten å skrive noe om hvorfor det ikke gis toppkarakter.. Ingen andre nettbutikker med over 50 erfaringer kan skilte med et snitt på over 5,98, så jeg er mildt sagt veldig imponert over AbsoluttSpill. Må være virkelig dedikerte og seriøse folk som står bak dette. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg fikk en dårlig opplevelse her med spore fra absolutt. fikk aldri beskjed av absoluttspill at denne ikke kom i tide. jeg måtte selv kontakte og spørre hvor det ble av spillet, og da var det desverre problemer med bestillingen osvosv -_- noe som gjorde at jeg avbestilte med engang. men ellers er dette en topp side for bestilling av spill osv. fine priser noe av det :)

Lenke til kommentar

Bare gode erfaringer med absoluttspill. De er billige, kjappe med å levere og svarer fort på mail.

Elsker også å lete igjennom listen over pc spill til under 100 kr, er mye gammelt der, men finner fort gode spill fra ifjor man gikk glipp av og det bare til 99 eller kanskje 69 kr :w00t:

så gjennom lista idag og ser at de har Colin McRae: dirt for 69 kr, Just Cause til 69 kr, Rainbow Six: Vegas til 99 kr og Gudfaren til 79 kr. Skal sannelig slenge inn en bestilling nå :D Er lett å finne billige kupp når spill som Supreme Commander koster 99kr :thumbup:

Lenke til kommentar
Har planer om å forhåndsbestille to spill (med forskjellig utgivelsesdato) fra absoluttspill, skal betale med postoppkrav. Må jeg da betale 2 x 89,- i frakt da?

 

Jeg er ganske sikker på at du da må betale 2*89,- ja. Anbefaler å heller betale med kort, det har vært billig porto der de gangene jeg har handlet. Posten tar ganske mye i oppkravsgebyr, så trolig derfor frakten er så høy.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Kommer sannsynligvis aldri til å handle på Absoluttspill noen gang igjen. Forhåndsbestilte Lego Batman fra de for en stund siden i god tro på at jeg skulle få det til release. Spillet skulle egentlig komme på onsdag. Absoluttspill har det fremdeles ikke på lager. Sendte en mail om at jeg ønsket å avbestille (dette var onsdag) fordi jeg heller kjøper det i butikk siden de ikke har fått spillet enda. Denne mailen har de enda ikke svart på og heller ikke endret statusen på bestillingen min!

Lenke til kommentar

Hmm, ser folk har en del god erfaring med Absolutt Spill.

Virket litt useriøst siden de hverken hadde fått ut bilde eller beskrivelse av spillet Far Cry 2. Tror jeg velger å bestille der ifra jeg. :)

 

Edit: Var visst feil side jeg hadde kommet inn på, var ikke AbsoluttSpill jeg tenktepå. xD

Men da bestiller jeg ifra AbsoluttSpill. :p

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar

Hei!

 

Dere kan også lese erfaringer med butikken Absoluttspill.no her:

https://prisguiden.no/shop_review.p...&act=review

 

Forøvrig er det også fint hvis de som har handlet der ønsker å legge inn en erfaring med butikken. Det kan være til god hjelp for andre brukere, samtidig som butikken sikkert også setter pris på det.

 

Nye erfaringer kan legges inn her:

https://prisguiden.no/shop_review.p...279&act=add

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Etter 14 bestilte spill totalt fra Absoluttspill så har jeg plutselig endt på en liten smell hos dem(bra, men alikevel dårlig kundebehandling). Skal ha meg RA3 fra dem til 360. Betalte for kanskje tre månders tid tilbake.

 

Sendte dem mail på mandag angående når de får inn Red Alert 3 til 360, ikke noe svar enda.

 

Sendte dem mail på onsdag om det samme igjen og et annet spørsmål i tillegg, ikke noe svar enda.

 

Sendte dem mail på torsdag for å spørre hvordan det gikk an med spillet, ikke noe svar enda.

 

Ringte til butikken dems på fredag, ble bedt om å ringe tilbake til dem så ringte jeg to ganger til dem uten svar.

 

Forstår at problemer oppstår, men å ikke svare tilbake blir labert.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Etter 14 bestilte spill totalt fra Absoluttspill så har jeg plutselig endt på en liten smell hos dem(bra, men alikevel dårlig kundebehandling). Skal ha meg RA3 fra dem til 360. Betalte for kanskje tre månders tid tilbake.

 

Sendte dem mail på mandag angående når de får inn Red Alert 3 til 360, ikke noe svar enda.

 

Sendte dem mail på onsdag om det samme igjen og et annet spørsmål i tillegg, ikke noe svar enda.

 

Sendte dem mail på torsdag for å spørre hvordan det gikk an med spillet, ikke noe svar enda.

 

Ringte til butikken dems på fredag, ble bedt om å ringe tilbake til dem så ringte jeg to ganger til dem uten svar.

 

Forstår at problemer oppstår, men å ikke svare tilbake blir labert.

 

Ifølge en av mailene som jeg har fått fra de, så er de nedsyltet i arbeid for tiden og det tar derfor litt lang tid å få svar. Bla. så måtte de pakke og sende ut alle gitar hero bundlene på noen timer, når de vanligvis har flere dager på seg.

Lenke til kommentar
Ifølge en av mailene som jeg har fått fra de, så er de nedsyltet i arbeid for tiden og det tar derfor litt lang tid å få svar. Bla. så måtte de pakke og sende ut alle gitar hero bundlene på noen timer, når de vanligvis har flere dager på seg.

Det var kanskje derfor jeg fikk mail om at GH4 var på vei til meg uten at jeg hadde bestilt det ... Og det var kanskje derfor jeg fikk en standard angrerett-mail når jeg ga beskjed om dette til dem. :p

 

Ellers har jeg bare gode erfaringer med Absoluttspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...