Gå til innhold

army of two spørsmål?


Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt i noen gamle tråder om Army of two og finner masse om at det ikke støtter split screen på "campaigen" når man spiller coop, men at man må spille coop online for å kunne ta missionene med en venn... Hvis man ikke kan sitte to stykker på en tv og spille coop i det spillet der blir jeg skuffet!

Også et lite spørsmål til...online delen er sånn, two vs. two.(se film) og da lurte jeg på om går ann og spille splitt screen online? Eller velger servern en kar som også spiller online? Hadde vært så konge med splitt screen online!!!

 

trodde det var aliens og sånn i spillet så jeg gadd aldri å bry meg om det men nå så jeg denne trailern og gleder meg som faen! Fant ut at jeg ikke tror det var no aliens allikavell..?

 

Multiplayer trailer: http://www.ea.com/armyoftwo/theater.jsp?mediaType=videos

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

hva er greia med splitscreen? jeg hater alt som har noe med splitscreen.

er det bare meg`.

Kane & Lynch dreit i postkassa for min del.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Håper bare det er splitt screen slik at man ser oppe og nede. Jeg klarer ikke å spille med split screen hvor den ene må se på venstre siden av Tven og den andre må se på høyre side.

 

Jeg håper det er motsatt. Å splitte en widescreen på langs er jo ganske dumt.

Jeg må også si at jeg liker best å splitte på langs. Bedre med widescreen enn at hele fyren skal blokke skjermen siden det er 3rd person.

Lenke til kommentar
Håper bare det er splitt screen slik at man ser oppe og nede. Jeg klarer ikke å spille med split screen hvor den ene må se på venstre siden av Tven og den andre må se på høyre side.

 

Jeg håper det er motsatt. Å splitte en widescreen på langs er jo ganske dumt.

Jeg må også si at jeg liker best å splitte på langs. Bedre med widescreen enn at hele fyren skal blokke skjermen siden det er 3rd person.

 

Beste er hvis man kan velge. Jeg liker best å splitte slik at man ser oppe og nede fordi da kan man se "over here skjermen". Men hvis man kan velge, Det er best :p

Lenke til kommentar

men klarte ikke helt å få svar på spørsmålet mitt, kan man spille split screen online? altså, kan jeg ha en venn hos meg også kan begge spille online samtidig på samme ps3 og skjerm?

Blir jo ikke så bra på "2 vs. 2" hvis det ikke er split screen online og du kommer med en kar du ikke kjenner i tyskland, spillets fokus var jo at samarbeid var viktig, er ikke så lett og samarbeide no bra når du bytter partner hver kamp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...