Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Spotta (og hørte) en DB9 ved DFDS i dag. Senere en spotting ved Lillestrøm som tok kaka: Orange Gallardo med svenske skilter - denne:

post-116700-0-83174800-1344525441_thumb.jpg

http://www.gr8experi...ini-15-min.html

Du betaler 695,- for 15 minutter - bilen hentes ved Skjetten.

 

På en langstrekke ble han lei av å ligge bak meg, første gangen jeg har hatt en Lambo i bakspeilet

post-116700-0-12524600-1344525466_thumb.jpg

 

og dro noe sinnsykt forbi meg, en råner foran meg og en trailer så det dirra i speilene. SATAN for en lyd. Råneren la seg på hjul ha ha..

 

Råneren:

post-116700-0-46998000-1344525491_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal ikke jeg si 100% at dette var riktig spot men, etter jeg så nye batman igår på colusseum. Så går jeg ut og ned mot frognerparken, så ser jeg en aston martin ståendes og eier går bort med en dame. Og utifra hva jeg har sett på google bilder, så tror jeg faktisk det var en one-77 :O Veit ihvertfall baklyktene var dønn like. Og den hadde grei lyd :p

Lenke til kommentar

Var på Porsche museumet i ferien og dere skulle sett på parkeringsplassen. MASSE Panemera, 911 GT2 og GT3 bare for å nevne noen og en Carrera GT. Var også en 911 Turbo der og flere Carrera-er og andre klassikere.

 

Også på en gang på Autobahnen så var det en gang at det var en Ferrari F430 forran oss, foran der igjen Mercedes SLK (tror det er det den heter, husker ikke helt) og til høyre for oss BMW 650.

 

Og her om dagen så jeg også en Aston Martin.

Endret av ThaHoward
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...