Gå til innhold

Freia påskeegg, bare jeg som liker de?


Anbefalte innlegg

Dum som jeg var, tenkte jeg at jeg skulle vente til det nærmet seg påske med å smake disse eggene da jeg så de i butikken en gang i februar. Problemet var bare at hele forsyningen ble solgt ut på under en uke, og etter det har de vert umulig å oppdrive her hvor jeg bor. Tipper jeg har sjekket 10 butikker uten å finne noen.

 

Det som er tydelig er at Freia ikke lærer av egne feil. Tror faktisk aldri jeg har sett eggene i butikken ved påsketider noen gang. Kunne like gjerne kalt de senvinteregg. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som med alle sesongvarer tror jeg butikkene er ekstremt forsiktige med å ta inn for mye påskegodteri. I praksis bør de være utsolgt eller nesten helt utsolgt på dagen før skjærtorsdag. Hvis ikke risikerer de å sitte inne med påskegodteriet etter påsken og da blir de nødt til å selge det til halv pris. Jeg tror mao. at mangelen ikke hovedsaklig er Freia sin skyld.

Men det er jo Freia sin skyld at de ikke selges resten av året...

Lenke til kommentar

Litt av poenget er jo at man skal glede seg til påsken for da kan man kjøpe påskeegg fra freia :D. Jeg hadde blitt temmelig lei av eggene hvis de var til salgs hele året...

 

EDIT: Digg hvis de var på halv pris i et par månder etter påske da :mrgreen:

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Jeg så påskeeggene i går på Rema 1000. Vel, kjøpte. Slo på film og åpnet første egget.

 

Hmrf.. er noe rart her. Filmen ble plutselig kosligere. Joa, eggene er gode dem. Kanskje litt for gode :) Synd at dem ikke selges hele året. Men det er jo litt fint å ha slikt ved påsketider også.

 

Om noen her har vært i Tyskland, så selger de mange forskjellige slike typer sjokolader med melkekrem i.

 

 

Så vi får lage en underskriftskampanje og sende det til Freia om man vil ha dem hele året f.eks

Lenke til kommentar
De har da fortsatt masse pakker med påskeegg på Spar på Kirkenær og på Rema 1000 på Flisa. btw har jeg 3 hele pakker i kjøleskapet :D

omg jeg mesunner deg noe så sykt! :p på tirsdag skal jeg reise ut å se i ALLE butikkene jeg vet om å se om dem har noen egg igjen, da godtar jeg til og med narvesen... må bare må minst ha 1 pakke til dette året!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...