Gå til innhold

Freia påskeegg, bare jeg som liker de?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte en pakke for i kveld, lurer på når jeg skal åpne den....:D

Slike skal kun spises på TG. Spiser en firepakk på TG hvert år. En hver dag de fire siste dagene. Det er alt snopet jeg har med på TG ^^ Men i år er jeg crew for første gang der, så får se om jeg tar med i år og.

Lenke til kommentar
Ja, man må begrense inntaket. Ellers blir man bare kvalm og jævlig.

Mhm, derfor jeg hare har spist en halv kebab i dag. Og to svelger lettbrus ^^ (og ett glass vann for å svelge ned ymse antibiotika- og allergipiller samt omega3, blåbær-ekstraktpiller og vitaminer (vitaminbjørner seff!!))

Lenke til kommentar
Det er jo melkekrem inni, så jeg er ikke overraska ;)

Hehe, vel nå tror jeg ikke det såkalte melkeinnholdet her har så voldsomt mye å si på holdbarheten. Melkesjokolade er jo feks. i praksis holdbart leeeenge. Problemet er at "kremen" tørker inn. Ikke at den blir "sur". ;)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Jeg for min del syns ikke eggene er så fantastiske. De smaker veldig godt, men får nesten dårlig samvittighet når jeg tenker på alt det som stappa inn i det lille egget. Jeg har ikke spist et eneste ett i år, har aldri kjøpt en pakke en gang, bare snylta på andre^^

 

Husker en gang jeg snylta til meg tre av fire egg fra en pakke til en annen :ninja:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...