Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan mener jenter at guttekroppen skal være?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns dere jenter?

Bra Kropp?

Jeg liker ikke for mye bulende muskler, blodårer og heller ikke for tynn.

 

Supersexy!! I like!

Det anser jeg som en bra kropp ikke for lite muskler heller ikke for mye.

 

Ellers er jeg enig med deg Leanfear ikke for mye blodårer, men synes det er kult at de tyter litt ut ved biceps...

Nå er ikke jeg jente, men kommentere det gjør jeg.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Så enkelt som dette.

 

1. Ansikt

2. Høyde

3. Kropp

4. Pikk

5. Håret

 

Det aller viktigste når det gjelder kroppen er at han ikke er altfor tynn. Det er lite tiltrekkende med tynne gutter, men også tykke gutter. Litt lår er utrolig flott.

 

Skrev dette en gang:

Når det gjelder utseende, liker flertallet av kvinner en trent kropp, trente armer og mage hos menn. De fleste kvinner liker også høye og mørke menn. Ansiktet, armene og høyden er viktig når en kvinne ser etter en mann. Ansiktet fordi hun skal se på det, armene fordi han skal ta på henne, og høyden fordi han skal være mer maskulin enn henne. At han er kraftigere, større og høyere enn henne får henne til å føle en tilfreds følelse av sin egen kvinnelighet, og at han er mektigere enn henne. Instinktet hennes faller for denne egenskapen fordi hun innerst inne er en liten pike som ønsker å ”fornye” sin egen far. Hun liker ofte at han bestemmer og er dominant, ikke alltid i oppførsel, men indirekte i hans utseende.

 

Sjarm, utstråling, humor og romantikk er minst like viktig som utseende. De er alle faktorer som kan få henne til å falle for den bestemte mannen. At han er gentleman er et stort pluss for en mann som vil ha en kvinne. Men likevel når det en grense. En kvinne vil aldri ha en mann som er desperat etter henne. Hun vil helst ha en mann som er litt ”hard to get”.

 

Det er stor forskjell på hva en kvinne krever av en manns utseende og utstråling. Noen er veldig kravstore og er sjelden fornøyd med en mann. Dermed krever det også mer leting. Andre kvinner er stort sett fornøyde med det de har, og bryr seg ikke så mye med hvordan han ser ut. Hva andre kvinner mener om ham, har til en viss grad betydning. Venninner og familie har en innflytelse på hennes valg, men det er først og fremst hun selv som tar en avgjørende beslutning.

Lenke til kommentar
Så enkelt som dette.

 

1. Ansikt

2. Høyde

3. Kropp

4. Pikk

5. Håret

 

Det aller viktigste når det gjelder kroppen er at han ikke er altfor tynn. Det er lite tiltrekkende med tynne gutter, men også tykke gutter. Litt lår er utrolig flott.

 

Skrev dette en gang:

Når det gjelder utseende, liker flertallet av kvinner en trent kropp, trente armer og mage hos menn. De fleste kvinner liker også høye og mørke menn. Ansiktet, armene og høyden er viktig når en kvinne ser etter en mann. Ansiktet fordi hun skal se på det, armene fordi han skal ta på henne, og høyden fordi han skal være mer maskulin enn henne. At han er kraftigere, større og høyere enn henne får henne til å føle en tilfreds følelse av sin egen kvinnelighet, og at han er mektigere enn henne. Instinktet hennes faller for denne egenskapen fordi hun innerst inne er en liten pike som ønsker å ”fornye” sin egen far. Hun liker ofte at han bestemmer og er dominant, ikke alltid i oppførsel, men indirekte i hans utseende.

 

Sjarm, utstråling, humor og romantikk er minst like viktig som utseende. De er alle faktorer som kan få henne til å falle for den bestemte mannen. At han er gentleman er et stort pluss for en mann som vil ha en kvinne. Men likevel når det en grense. En kvinne vil aldri ha en mann som er desperat etter henne. Hun vil helst ha en mann som er litt ”hard to get”.

 

Det var da som pokker da. Har ingen sjanse til å få dame da :cry::mad:

Lenke til kommentar
Hva syns dere jenter?

Bra Kropp?

Jeg liker ikke for mye bulende muskler, blodårer og heller ikke for tynn.

Slettes ikke værst..

Men han kunne gjerne ha vært noe større :dribble:

Stramme magemuskler er ikke så viktig for meg. Jeg liker store armer og rygg.

Endelig jenter som faktisk bryr seg om ryggen. Har selv fått utviklet ganske bra lats og skal vel sies at ryggen kanskje er noe av det jeg er mest fornøyd med på min egen kropp.

-

 

Må bare påpeke at standard gutta på 18 som har trent "litt" på sats har kun bryst og armer da de har bodd i BP og trent biceps, rygg og lår finnes ikke.

 

Noen jenter som har noen synspunkter på dette fenomenet? Alle har vell sett det.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Brede, mandige skuldre er nam nam! Og som mange andre har sagt her, det er pent å være litt trent men ikke for mye. Kan også legge til at jeg ikke har helt sansen for gutter som er like spinkle som den tolv år gamle nabojenta (satt litt på spissen dog).

 

Glemte nesten rygg! Oo. En pen V-form er hot.

Endret av Loveless
Lenke til kommentar

Guest_golp: Men hallo a! Ingen som er helt perfekte vettu. Mange stygge gutter som har fine jenter og som egentlig mangler det meste av hva som står ovenfor her. Jenter tenker akkuratt som gutter , selv om de i 99% tilfeller spiller hard to gett (med mindre det er en kjendis elns da, for da oppfører de seg som tøser alle sammen ;))

 

Zaros: "Ekte mannfolk trener overkroppen , og driter i å ha en stålmage" De du tenker på (jf bildet av norges nest sterkeste) trener jo mage, man har høy fett % som skjuler musklene... Så du vil heller ha en med muksler og fett, enn en med med muskler (rygg, armer, skuldre, bein, bryst, mage og hele pakka) og lav fett % `? det ser jo myemye bedre ut!

 

Denne "manneman" saken enkelte jenter har fått for seg virker noe dobbeltmoralsk. Han skal ikke bruke solarium, være spess forfengelig, "naturlig, myke store muskler" som noen kaller det, uten å trene for mye for oppnå det. OSV! Her tror jeg vi har sett for mye på film ;) Tro ikke de mannefolka der er styla/trent som faen for å se "ustelt men hot ut"

 

Typisk mannemann karakterer (dette er min oppfattning og som 100% hetrofil, kan det hende jeg tar en smule feil:P)

 

- Muskuløs (ikke for mye og med noe fett)?

- Høy og helst mørk

- 3 dagers skjegg

- Kanskje litt "fattig" eller kommer frå hårda strøk. Ikke en rik pappagutt med rosa lacoste klær. MERK: Ikke gjerrig.

- Arbeidsyrke ala politi eller militær. helst noe med uniform

- Overhode ikke femi, men vet å kle seg.

- Solbrun. I alle fall ikke likbleik

- Ser fotball og drikker øl

- Ingen håpøls romantiker.

 

og denslags. Er jeg på villspor??

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Zaros: "Ekte mannfolk trener overkroppen , og driter i å ha en stålmage" De du tenker på (jf bildet av norges nest sterkeste) trener jo mage, man har høy fett % som skjuler musklene... Så du vil heller ha en med muksler og fett, enn en med med muskler (rygg, armer, skuldre, bein, bryst, mage og hele pakka) og lav fett % `? det ser jo myemye bedre ut!

Nå er det jo igjen en mellomting mellom en normal fyr som trener og norges sterkste mann ;)

Det er og en mellomting mellom stålmage og vom.

Jeg håper virkelig folk trener magen sin. Hvis ikke kan det se litt rart ut..hehe.

 

Men herrefred mennesker. Det er ikke KROPPEN dere faller for vel??

Jeg driter i kroppen til en fyr, så lenge han har noe i hodet!

 

Zaroos: Hvor mye skal du ha i timelønn for å påvirke andre jenter til å tenke som deg? Endelig ei jente som har "skjønt det".

Nesj, ikke stor. Jeg er ganske billig ;)

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Selvsagt er det mannen inni kroppen vi faller for, og ikke kroppen i seg selv. Nå er jo dette en tråd om hvordan jenter mener guttekroppen skal være, så jeg unnlot å nevne det i mine tidligere innlegg.

 

Man faller jo ikke for kroppen, men fyren som helhet. Smil. Glimt i øyet. Humor. Og alle de gode egenskapene man ser etter i en make.

 

En fyr kan se ut som Kjelling for min del, men hvis han stjeler, lyver, er utro eller spiller bort pengene sine er det rett på dør før han kan telle til ni

Lenke til kommentar

Hvor mye skal du ha i timelønn for å påvirke andre jenter til å tenke som deg? Endelig ei jente som har "skjønt det".

Nesj, ikke stor. Jeg er ganske billig

 

håhå ;) Men flott med jenter som har interesse for mannfolk som trener rygg og ikke bare mage og biceps. Sånnt inspirerer til ryggtrening etterpå ;) hehe (står på treningsplanen uansett da, bare for å ha sagt det:P)

 

PS: "Det er ikke KROPPEN dere faller for vel" - stemmer sikkert det, men det er ikke det vi skal diskutere i denne overfladiske tråden :)

 

Game

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...