Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan mener jenter at guttekroppen skal være?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det gjelder penger tar du feil The Game, dette er faktisk en ting jeg har sittet å filosofert litt over da man ofte ser kvinnfolk plukke ut de med mer penger. Jeg tror faktisk det ligger noe i at endel jenter føler det som en trygghet at parteren ikke har økonomiske problemer. Mat sk'arrem ha ;)

 

Pappa Gutter går ikke under hvorvidt faren egentlig har penger. Det går under som du nevner rosa lacoste, bånd og sleskhet.

 

 

Påstår at sittende roing er kanskje den morsomste øvelsen, selv om jeg nå har fått endel træler... Hansker nei takk.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Klart penger har en del å si.

 

En stabil fyr som betaler regningene sine på forfall og som ikke er blakk hver gang dere skal handle mat er en stor fordel. Lite kjipt hvis dama betaler husleia og fyren maten, og så drar han frem en 200'lapp på butikken og sier at jeg ikke må handle for mer en den! Haha, wtf looser. Undskyldninger som mista bankkortet mitt sjø, knakk bank-kortet mit t sjø, glemte pengeboka mi på jobb sjø, noen stjal pengeboka mi osv osv blir gamle til slutt.

 

De som jobber og tjener bra , men som soser bort pengene sine på nettpoker, automater osv osv er jo aller verst. Hva skal man med noe slikt?

 

Nei jeg går ikke etter noen som tjener masse for å få en riking som kan forsørge meg, men jeg foretrekker en som er like stabil økonomisk som meg. Som samboere og etterhvert ektepar har man tross alt som regel felles økonomi, og da er det viktig at den ene parten ikke er idiot med pengene sine :)

Lenke til kommentar
Men herrefred mennesker. Det er ikke KROPPEN dere faller for vel??

Jeg driter i kroppen til en fyr, så lenge han har noe i hodet!

 

Løgn. Hvordan jeg vet det? Fordi "personlighet er viktigst"-replikken er bullshit. I mange tilfeller er det en kombinasjon av kropp (eller utseende generelt) og personlighet folk (les: jenter) faller for. Gutter gir egentlig faen, så lenge hun har rumpe, pent fjes, to pupper og er kompetent nok til å snakke.

Lenke til kommentar
Men herrefred mennesker. Det er ikke KROPPEN dere faller for vel??

Jeg driter i kroppen til en fyr, så lenge han har noe i hodet!

 

Løgn. Hvordan jeg vet det? Fordi "personlighet er viktigst"-replikken er bullshit. I mange tilfeller er det en kombinasjon av kropp (eller utseende generelt) og personlighet folk (les: jenter) faller for. Gutter gir egentlig faen, så lenge hun har rumpe, pent fjes, to pupper og er kompetent nok til å snakke.

Bullshit.

 

Første inntrykk går på utseènde, dvs om man er ute etter ONS eller FB så gir man kanskje litt faen. Dog er det et kjæreste man ser etter så skal jeg love at jeg ville kuttet kontakt om damen var dum.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Zethyr:

 

sikkert mye riktig i det de jentene sier, men det virker på meg som om det er en gjeng med playboymodeller som uttaler seg.. De har vel kanskje litt andre forventninger enn den gjennomsnittlige norske jenta (håper jeg). Ellers er jeg helt enig i at man må ikke bare trene overkropp, men også bein. Selv er jeg syklist så har ingen problemer med den biten ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Guest_V_*
Hva syns dere jenter?

Bra Kropp?

Jeg liker ikke for mye bulende muskler, blodårer og heller ikke for tynn.

Slettes ikke værst..

Men han kunne gjerne ha vært noe større :dribble:

Stramme magemuskler er ikke så viktig for meg. Jeg liker store armer og rygg.

Endelig jenter som faktisk bryr seg om ryggen. Har selv fått utviklet ganske bra lats og skal vel sies at ryggen kanskje er noe av det jeg er mest fornøyd med på min egen kropp.

-

 

Må bare påpeke at standard gutta på 18 som har trent "litt" på sats har kun bryst og armer da de har bodd i BP og trent biceps, rygg og lår finnes ikke.

 

Noen jenter som har noen synspunkter på dette fenomenet? Alle har vell sett det.

Lenge siden det innlegget der ble lagt inn, men må bare kommentere :p er ikke enig der ass :p det med 18 åringer :p jeg er 19 selv, trent 1,5 år, med maange andre venner. ALT vi tenker på nesten er skuldre og rygg såååååå.... ? :p

Lenke til kommentar
Det er fullt mulig å pule henne selv om hun ikke kan snakke?
Mulig, ja.. men hadde jeg giddi? hun bør kunne si mer enn "meg kåt" for å tenne meg.

 

Spørsmålet er; kan jenter eigentleg brukast til noko anna enn å knulle på?

 

Og til dykk jenter, eg veit at det einaste dykk ser etter er sparekontoane våre, for å kunne finansiere sko, vesker, kjolar og anna DRIT som me gutar tykkjer dykk ser stygge i uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...