Gå til innhold

Bytte Bioshock mot Halo 3?


duda

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om å bytte bioshock mot halo 3. Har hatt bioshock siden høst, og har vel ikke spilt mer enn 1 time kanskje :( Helst skulle jeg gjerne hatt CoD 4, men det går ikke. Har aldri spilt Halo spillene før, men hvordan fungerer splitscreen på Halo 3? Og går det an å spille split online?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått tilbud om å bytte bioshock mot halo 3. Har hatt bioshock siden høst, og har vel ikke spilt mer enn 1 time kanskje :( Helst skulle jeg gjerne hatt CoD 4, men det går ikke. Har aldri spilt Halo spillene før, men hvordan fungerer splitscreen på Halo 3? Og går det an å spille split online?

Det er det beste med spillet! Digger å fighte sammen med mine bestekompiser på nettet. Du kan ha 4 fire stk. på én Xbox-konsoll, men de får ikke snakka i headsett, det er litt kjipt.

 

Bioshock er et drit bra spill, men det er ikke MP på det, så det er egentlig ingen grunn til å beholde det, jeg har det fortsatt fordi jeg liker å ha det, men jeg har ikke spilt det siden jeg runna det, helgen jeg fikk spillet.

 

Men Halo 3 er ganske kult online, men jeg har godt lei. Pleier bare å leike meg rundt i Forge når jeg ikke spiller CoD4: MW. Men jeg, personlig, synes du burde selge Bioshock på finn.no(Eller andre foretrukne sider) og for de penga, kjøpe CoD4: MW, som er gull, SP og MP, i mine øyne. Men selfølgelig, du må ta et valg, og hvis ikke du følger mitt råd så, bytter du spillet mot Halo 3, som er et godt spill og du kommer til å kose deg med det en god stund.

 

SP er SingePlayer og MP er MultiPlayer, hvis du ikke visste det.

 

Hehe, la merke til at jeg brukte veldig mange ","

Lenke til kommentar
Bytter du et uspilt Bioshock mot Halo er du mongo. Bioshock er en million ganger bedre.

 

Gratulerer med et velformulert innlegg!

 

Dersom du er ute etter å spille online, med eller uten split-screen, er Halo 3 et svært godt alternativ.

MP-delen av spillet er svært godt gjennomført og garanterer deg plenty av timer med morro.

 

Bioshock er et glimrende spill i mine øyne, men for mange vil nok mangelen på MP trekke en del ned, samt at spillet fort kan være litt sært for enkelte.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Bytter du et uspilt Bioshock mot Halo er du mongo. Bioshock er en million ganger bedre.

 

Meget godt sagt, jeg er faktisk helt enig.

For å kanskje utdype litt; Bioshock er utvilsomt den største opplevelsen jeg har hatt med shooters, og et av de overall beste spilla jeg har spilt. Halo 3? Meh.. Multiplayeren kan nok by på masse moro, hvis du bare liker selve gameplayet.. Flerspilleren er nemlig veldig omfattende med masse kule moduser. Problemet for min del er bare at selve gameplayet ikke er tilfredstillende nok. Jeg får ikke kick av å drepe folk online, på samme måte som i f.eks COD4. Noe annet som ødela for meg er at du har veldig lite du kan bestemme selv, når du søker etter games. Jeg endte opp med å spille mye av de samme karta, og enda verre, jeg fikk ikke velge modus/tilgjengelige våpen selv. Trist egentlig, da jeg faktisk likte de mer nyskapende modusene som "skull-greia", pluss at hammer fights var morsomme.

 

Enspilleren er KJEDELIG etter min mening. Selv etter å ha satt meg inn i og ha blitt fascinert av universet rundt, kjeda jeg meg når jeg spilte gjennom campaign. Dette til tross for at jeg spilte med 3 kompiser. De andre ble også veldig fort leie, fortere enn meg sannsynligvis. (Vi spiller masse shootere utenom)

 

Jeg ville ikke bytta, eller solgt bioshock uansett. Men er du en av de rare som på en eller annen måte ikke klarer å like spillet, (:p) vil jeg anbefale å få tak i COD4 heller.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår første posten din rett har du prøvd litt Bioshock men ikke likt det? Isåfall, bytt det :) Ikke noe vits å beholde et spill du ikke liker bare fordi mangen andre sier det er bra.

 

Jeg kjøpte også Bioshock når det kom ut. Prøvde å spille det flere ganger, men syntes rett og slett ikke det var noe morro. Jeg endte med å bytte det i Ace Combat som ga meg mye mere undeholdning.

Lenke til kommentar
Bytter du et uspilt Bioshock mot Halo er du mongo. Bioshock er en million ganger bedre.

 

Meget godt sagt, jeg er faktisk helt enig.

For å kanskje utdype litt; Bioshock er utvilsomt den største opplevelsen jeg har hatt med shooters, og et av de overall beste spilla jeg har spilt. Halo 3? Meh.. Multiplayeren kan nok by på masse moro, hvis du bare liker selve gameplayet.. Flerspilleren er nemlig veldig omfattende med masse kule moduser. Problemet for min del er bare at selve gameplayet ikke er tilfredstillende nok. Jeg får ikke kick av å drepe folk online, på samme måte som i f.eks COD4. Noe annet som ødela for meg er at du har veldig lite du kan bestemme selv, når du søker etter games. Jeg endte opp med å spille mye av de samme karta, og enda verre, jeg fikk ikke velge modus/tilgjengelige våpen selv. Trist egentlig, da jeg faktisk likte de mer nyskapende modusene som "skull-greia", pluss at hammer fights var morsomme.

 

Enspilleren er KJEDELIG etter min mening. Selv etter å ha satt meg inn i og ha blitt fascinert av universet rundt, kjeda jeg meg når jeg spilte gjennom campaign. Dette til tross for at jeg spilte med 3 kompiser. De andre ble også veldig fort leie, fortere enn meg sannsynligvis. (Vi spiller masse shootere utenom)

 

Jeg ville ikke bytta, eller solgt bioshock uansett. Men er du en av de rare som på en eller annen måte ikke klarer å like spillet, (:p) vil jeg anbefale å få tak i COD4 heller.

 

Den diplomatiske versjonen av mitt innlegg.

Lenke til kommentar

Personlig så ville jeg gjerne byttet mitt Halo 3 mot bioshock:-) Synes Halo 3 var pisskjedelig, men det er nå bare min mening, kan gså nevnas at jeg ikke har spilt de andre Halo Spillene.

 

Men til trådstarter, hvis du ikke har spilt Bioshock mer enn ca 1 time, så gi det en liten sjangse til, hvis det ikke er ditt type spill så bytter du det. Irrelevant hva andre mener om Spillet, hvis du ikke like det så er jo det vinn vinn å få byttet det i noe du faktisk liker:-)

Lenke til kommentar

Har spilt igjennom Bioshock, og jeg må si jeg synes det spillet er noe overvurdert. Klarte liksom aldri å bli ordentlig engasjert, og gjennomspillingen ble litt pliktløp. For min del gjorde nok hypen rundt det at jeg ble litt skuffa.

 

Ble heller motsatt med Halo 3. All negativ omtale gjorde at jeg ble positivt overrasket, selvom SP ikke akkurat var noe å skryte av...

Multiplayeren er bra, men som andre sier her så avhenger det selvfølgelig av om du liker Gameplayet.

 

Likte du ikke Bioshock etter en time så synes jeg absolutt det er verdt et bytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...