Gå til innhold

Hvem har det styggeste kabinettet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et kabinett hjeme som jeg prøvde å modde for noen år siden, skal mekke opp noen bilder, før ejg lakka det sist så var vel det, det styggeste kabinnetet her, det er jeg sikker på:

 

Midi tower, lakka i blå, rød, rosa, grønn og "neon gul" alt sammen hadde et vanvittig "sig" over seg og fargene overlappa hverandre, pluss at det så HELT for jævlig ut!

Lakka over det med blå lakk, så når jeg prøver å rippe i det så blir det gule og rosa riper, bilder kommer sanrt :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm.. sorry fnix, men jeg har trua at du vinner denna konkuransen med serveren din! :lol::lol:

 

:grumpy:

 

Bumpe.. :p

Synes da serveren min ser fin ut.. :D

Om det er en stygg casemodd vet jeg ikke, men jeg vet hvertfall at jeg er dårlig til å ta bilder. Det får den jo til å se extra stygg ut.

oss1.jpg

oss2.jpg

oss3.jpg

oss4.jpg

:lol:

Vannkjølt stille server... om den ser fin ut eller ikke, den gjør jobben sin.

1800+ 256ram 90gb 34°

Må få se hva du har å bidra med da CaNaBiZ ! :D

Lenke til kommentar

/me stikker til brannvesenet med disse bildene ass.. Den serveren din var en brannbombe! ROFL, sjekk alle ledningene da...

 

hehe. nei da... Tapeten ligner jo f aeNmed på dasspapiret til bestemor... :lol:

 

hehe. nei da.. Joa fnix.. skal ta bilder så snart jeg får lånt DigiCam me Bjaltemannen..

 

Mekka litt ledning styr i dag.. har nå 4 stikkontakta inne i serverkabbiz! :D:D

Lenke til kommentar
for dem som lurte på url til "post-PC" (som noen kalte det :p ) så er den her: http://home.no.net/pcdude/Bilder/norgespakke/

 

Mch, Jan Erik

 

tror ikke jeg vinner, men men..

 

forresten, de 2 siste bildene er etter et lite sett-inn-plexiglass prosjekt, som ble noe misslykket... :oops:

STYGG! :lol:

 

Vil akkurat si at det så særlig "stødig" ut.. kan jo rett og slett rive istykker kassa.. :lol:

Og det så ikke særlig kjølende ut heller.. å ha cpu vifta rett under HD (hvis jeg ikke ser feil), blåse varm luft fra HD inn til CPU.. Hjelper lite.. ;)

Men jeg er helt enig med at den var støgg!

GardinPc'n var litt rå.. passer fint i stua. Da kan ikke morra klage :p

Lenke til kommentar
Fnix: Hadde konkuransen vært å ha styggest tapet, så hadde du garanter vunnet. Den tapeten var heslig :)

Liker tapeten på gjesterommet jeg da ! :D

Du skulle ha sett gardinene da, samme som tapeten men med hvite blomster og gul bakgrunn (omvendt). God gammel retro stil. :p

 

/me stikker til brannvesenet med disse bildene ass.. Den serveren din var en brannbombe! ROFL, sjekk alle ledningene da...  

 

hehe. nei da... Tapeten ligner jo f aeNmed på dasspapiret til bestemor...   :lol:  

 

hehe. nei da.. Joa fnix.. skal ta bilder så snart jeg får lånt DigiCam me Bjaltemannen..  

 

Mekka litt ledning styr i dag.. har nå 4 stikkontakta inne i serverkabbiz!  :D :D

njas.. brannbombe å barannbombe fru blom'(stertapet). Må gå ut i fra at du aldri har vært på lan da å sett ledningsrot ? :D

 

HAHA!   :lol:  

dere blir eid, pappeska mi er det styggeste ever   :smile:  

må vell sette inn en katode når jeg skal ta bilde  :smile:

Ta blider å vis ! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...