Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Osse-Mon- billettservice skal sende de innen tre dager.

 

Kommer helt ann på hvor mange billetter de skal sende ut også. Springsteen tok nesten 3 uker før jeg fikk i postkassa..

 

Edit:

 

Selges det ikke noen flere billetter, sånn rester, eller de som ikke har blitt hentet eller noe som helst sånt..?

 

De som bestiller over telefon har 3 dager på seg til å hente billettene, så fra og med i morgen eller tidlig torsdag så er det nok ikke så dumt å holde et lite øye med billettservice. Det er sikker noen som ikke har klart å hente billettene sine...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Kan det spørsmålet leggjast inn i førstepost? Eg vert litt lei av at det skal stillast på kvar einaste side i tråden. Det er ikkje stadfesta noko oppvarmingsband enno og nokon vil sikkert skrive det i denne tråden når det vert stadfesta kven som varmar opp.

 

Er det bare jeg som driter i hvem det er som varmer opp???

 

Er det noe bra så er det et pluss (HIM var ikke et pluss for å si det sånn), er det noe bra så er det jo et pluss. Men generelt så gir jeg f... i hvem som varmer opp, det er ikke dem jeg betaler for å se...

Lenke til kommentar

Huff, gårsdagen var trist.

 

Startet dagen med å stå opp tidlig for å virkelig være klar til billettsalget startet. Jeg kommer meg inn, men har aldri kjøp billetter på billettservice før og måtte derfor oppgi noen opplysninger jeg ikke var klar over at jeg måtte oppgi, derfor overskred jeg tidsbegrensingen for å betale. Dette visste jeg selvfølgelig ikke før lenge etter fordi det var håpløst å komme inn igjen på billettservice. Men så, skoledagen går og jeg er tilfeldigvis innom bt og ser at de har billetter igjen i Grieghallen. Jeg peiser, ned, og jeg står i kø der. Når jeg er noen meter ifra luken, og jeg har cirka 10 personer foran meg i køen, går de tom for billetter. Skuffet må jeg konstatere at jeg har vært uheldig igjen.

 

Er det noen her som vet hvor det er mulig å finne billetter, er gjevnlig inne på bilettservice og skjekker og har sendt mail til BergenLive om når og hvordan et mulig "ikkehentedebilletter" blir lagt ut for salg, men jeg har enda ikke fått svar. Finnes det noe håp for meg uten å måtte ty til svindyre svartebørsbilletter?

 

Har dere noen tips til meg?

 

*Finnes det noen som har noe å selge for en ærlig pris er det bare å si ifra! (Ønsketenkning)*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...