Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logget meg nettopp innpå. Har prøvd å få tak i billett i hele dag =(

 

hvem hakke det!! :( UUUFFFFHHHHHHH blir ggæææææærnn snart!!!!!

Det er tydligvis billettar igjen i grieghallen, ingen som kan skaffe til deg der?

 

Jeg så at det var mer billetter igjen, så ringte bort. Men køen hadde vært lang og det var få igjen. Så de var utsolgt der også. Virker som hele resten av Bergen har billett og ikke jeg.... Drit hat!

Lenke til kommentar

Men jeg syntest det virker veldig rart hvis det bare stopper med billettsalget i dag. Er slik jeg har forstått det (selv om jeg føler jeg lyver for meg selv når jeg sier det) ikke bare jeg som ikke har billett. Burde jo være noen "ekstra" billetter eller noe som kommer en måned før konserten eller noe?!

 

En ekstra konsert hadde jo vært det beste, hahaha. For tror ikke de hadde hatt problem med å få solgt billetter.

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg 3 billetter i dag:D Trodde alt håp var ute men nei: de hadde billetter på appollon (eller hva det heter) til langt utover dagen.

 

Billettene som kunne kjøpes på billettservice forsvant i løpet av rundt 45 min, var umulig å komme til via telefon.

 

Men som sagt, appollon var redningen<3

 

YES!!!!!!!

Lenke til kommentar
Hadde vært veldig fint hvis folk kunne tipse om annonser, utsalgssteder osv til oss som enda ikke har fått billett. Fant en på finn.no til 1000 kr men var vel litt sent ute på den =/

Har avklart med høyere makter at dette skal gå greit, så lenge dere ikke kjøper og selger over forumet. :)

Skal oppdatere førsteinnlegget med dette nå.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Har sittet her i mange timer nå å spurt, letet og søkt. Men ser ut til at folk ikke er så snille på priser. Bra at du har funnet da Haakon*, greit å vite at det er sånn halveis håp for oss som fremdeles ikke har. Apollon hadde vel tilfeldigvis ikke flere Erik B. som du vet om =P

Lenke til kommentar
Helt enig med Isbilen, svartebørs kan brenne. Særlig siden disse billettene var relativt dyre i utgangspunktet. Skulle ønske at det ble printet navnet på billettinnehaveren slik at man måtte vise en form for ID ved inngang, men dette blir vel heeelt urimelig i virkeligheten.

 

Er ikkje så urimeleg det. Det var vel slik på Led Zeppelin reunionen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...