Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

det var da pokker meg 10 maps + 5 i spillet fra før av, hvorfor skulle disse 3 også vært der?

det er jo posistivt å få nye ting til et spill.

 

så jeg regner med at du like å jobbe gratis?

hvis du sitter og sliter med å lage ett map så vill du ikke ha penger for jobben du har gjort?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at noen ser lyset i denne saken. De stakkars leveldesignerne har nok fått lønna si allerede ettersom spillet har solgt til topps over alt og at det er det nest mest spilte spillet på Live.

 

Først patch spillet slik at det blir bra, deretter gi oss tilleggsmateriale. Det tar jo mer tid enn en måned å desige tre nye maps og teste de ut. Dette er noe de har sittet på før de lanserte spillet og ventet med å lansere som dlc for å tjene mer penger.

Endret av simes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg krever ikke flere maps, men jeg krever mer for 60 spenn en måned etter lansering av spillet enn tre maps, ja. Hvis du liker å være trangsynt og kverulant, kan du bruke dine 60 kr og støtte en ræva sak.

 

det er jo du som er trangsynt.

er ikke noe "feil" med MP delen til gears, det går ann å spille det.

bugs er det alltid i spill, som de sikkert jobber med.

matchmaking funker også.

så jeg ser ingen grunn til å ikke kjøpe 3 maps til 60kr...

Lenke til kommentar

Ingen som savner Mausoleum? En av mine absolutte favorittbaner.

Akkurat lastet ned både Gears 2 mappene og Halo 3 Legendary mappene :w00t:

 

Førsteinntrykk etter 5 minutter på hver bane i Annex, Local med Bots.

 

 

1. Gold Rush

Genial bane IMO. Masse plass og det hele tre nivåer, nok av cover overalt om du skulle trenge det og våpenplasseringen er fin.

 

2. Fuel Station

Nais bane med masse åpen plass og ett tak man kan gå opp på. Kudos for litt mer enn kun gatenivå og fin plassering av våpen.

 

3. Flood

Det er for lite til å ha Doris og kampene til å bli ekstremt dominerte av det laget som har henne. Greit ellers.

 

 

 

Jeg MÅ få skaffet meg Visa igjen og ikke bare Visa Electron. 2100 poeng koster jo 250kr i butikken og 160kr på Live :o

 

Er ikke rart jeg har lite Arcadespill.

 

Lenke til kommentar

Haha ja, i horde kommer det til og ta villt av. Hissig! Må nok ta noen kamper der sammen synes jeg. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med de nye brettene. Gold rush er lite men samtidig stort. Kan se for meg mange morsomme kamper der med 10 nordmenn! Likte disse brettene bedre enn noen som fulgte med. Smart design. 800 MS poeng vell brukt ;)

Lenke til kommentar

Jeg lasta ned de nye mapsa i går, men fikk aldri spilt de; ettersom nesten ingen andre har de så blir de aldri tilgjengelige å stemme frem i matchlobbyen :(

 

Helt enig i at de burde bruke tida si på å forbedre spillet i stedet for å gi ut dlc. Grådig kaller jeg dette.

 

NIrD: Matchmakingen 'funker' ikke. Når man får spilt én match på tre kvarter så fungerer det ikke IMHO.. Har du eller noen andre lest noe som tilsier at de jobber med en løsning?

 

Synes EPIC bør skamme seg for ikke å fikse dette fortere. Testet de i det hele tatt spillet før de slapp det? (Retorisk, trenger ikke besvares..)

Lenke til kommentar
Styrer unna denne map-packen pga er ikke vitsi å laste ned disse mapsene når det er selve multiplayerdelen som feiler noe stort ;)

Epic har jo sagt at de jobber med en patch og allerede nå, kun innen 5 uker, har vi allerede fåt 2 updates. Skjønner ikke at folk boikotter mappene bare fordi patchen ikke er ute enda. Ting tar tid. Først skal det kodes, testes, kodes, testes, fullføres, sendes til MS for testing i en eller to uker og så vil den bli utgitt.

 

Epic snakker selvfølgelig ikke så veødig høyt ut om patchen da det ville vært som å si at deres produkt har en feil og det er ikke lurt å si om du er spillprodusent. En annen ting er jo også det at programmererne som jobber med patching og fiksing, ikke med maps, og de som jobber med maps jobber ikke med pathing og fiksing. Det vil jo da si at maps kommer ut da de er ferdige og patcher kommer ut da de er ferdige.

 

Uansett så er jo spillet 100% spillbart om du spiller private matches med norske spillere. Om du absolutt må spille "Ranked" så er jo det synd.

 

Epic har jo også uttalt at de i alle tilfeller vil helst gi ut maps, updates osv gratis, men det er ikke de som styrer et. Det er Microsoft som styrer pris osv på dette, men som vi alle ser koster denne map-packen mindre enn de andre med sine små 600 Poeng. Kan det være at Epic faktisk ikke vil ha en pris på 800-1000?

 

 

Jeg lasta ned de nye mapsa i går, men fikk aldri spilt de; ettersom nesten ingen andre har de så blir de aldri tilgjengelige å stemme frem i matchlobbyen :(

Private Matches? :innocent:

 

Helt enig i at de burde bruke tida si på å forbedre spillet i stedet for å gi ut dlc. Grådig kaller jeg dette.

See mah post above.

 

NIrD: Matchmakingen 'funker' ikke. Når man får spilt én match på tre kvarter så fungerer det ikke IMHO.. Har du eller noen andre lest noe som tilsier at de jobber med en løsning?

Funker ikke nei... derfor jeg kan spille så mange kamper som fysisk mulig på samme tid som deg da eller? Mend et er klart at den er usedvanlig treg i forhold til andre spill om man er 1 eller 3 på ett lag og søker etter andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...