Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=646971

 

bra jobba EPIC!

begynner og bli drit lei denne laggen og super duper host advantage.

er nesten ikke vits og ha en match kan like godt bare stå på start skjermen, så kalkulerer spillet hvem som er host så kan det poppe opp en: You are the host... you win! så neste match: you have lag, you loose.

 

irriterer meg at de ikke sier noe om det, kan de fikse det eller ikke

vi betaler faen meg 500kr for Live, det er for dårlig at det er lag da...

 

er så forbanna kjipt at et så morro spill blir ødelagt av lag.. ARGGAHH! :realmad:

 

litt om at Epic fikser ting http://gearsforums.epicgames.com/showthread.php?t=642449

men ingen ting om det største problemet... lag!

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
irriterer meg at de ikke sier noe om det, kan de fikse det eller ikke

De har sagt noe om det, og de skal fikse det så godt de kan. Men Epic har også uttalt at de ikke snakker om hva som vil være med i en patch før de faktisk er klare til å gi den ut. Det er vel heller ikke første gangen en utvikler gjør det. Tenk deg om: Hvor mange spillutviklere sier hva patcher skal inneholde lenge før de kommer ut?

 

vi betaler faen meg 500kr for Live, det er for dårlig at det er lag da...

Tror du Epic ser noe til de 500kr? Hah.

 

Men det er som du sier for dårlig at Microsoft ikke vil støtte opp mange av sine spill med egne servere. Sony støtter mange av sine spill og der er det veldig lite problemer med noe som helst, og Sony sin onlinedel er gratis. Da synes jeg det er dårlig av Microsoft at de ikke larer å få til noe støtte. Spesielt mtp at de har X antall ganger mer penger, X ganger mer inntekt og X antall kunder som betaler.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

greit nok at de ikke sier noe om patcher, men vi vet ikke om de fikser bøggs, eller online lag, hvis det går i det heletatt.

 

selv om Epic ikke ser de penge vi betaler for Live, så har MS ett ansvar for og få null lag på sine mest pop spill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

joa men det fikser ikke lag, bare selve matchmaking,

håper de kommer med mer "lokalisert" matchmaking søking, for g minimere lag, og en client side hit detection, aller best hadde vært dedicated servere

Lenke til kommentar
Det hadde vært bra om den med best connection fikk være host, da hadde sikkert store deler av lagen eliminert.

Her har vi en som har skjønt det. Matchmakinga må bli fiksa for at laggen skal bli borte. Siden matchmakinga er den som søker etter spillere og sette opp host osv må den klare å finne hvilken spiller som er best egnet som host. Om Epic får til dette så er halve problemet løst.

 

Når eller hvis de klarer dette kan de hogge løs på selve spillet for å unngå lagg, men det er også den delen som er vanskeligst. Mye blir bedre om de fikser matchmakinga.

 

Dårlig matchmaking > Dårlig host

Lenke til kommentar

ja håper de får fiksa dette før nyåret.. kansje ett nyttårsforsett=?

 

mange kills har folket?? jeg har 11700 =)

 

und to the offtopicness!

 

 

 

SEX

 

Alle som har hund kaller ham King,Rex,hero eller lignende. Jeg kalte min for Sex, bare for moro skyld.

 

Nå er jeg imidlertid ganske flau over å ha Sex. Sist jeg hadde Sex på

kontoret, fikk jeg kjeft av sjefen for å ha spurt frøken Hansen om hva hun synes om Sex.

Da jeg forsøkte å forklare sjefen at jeg hadde hatt Sex siden jeg var elleve, svarte han at jeg var litt av en type.

 

Da jeg giftet meg og dro på bryllupsreise, tok jeg selvfølgelig hunden med.

Jeg sa til resepsjonisten på hotellet at jeg ønsket et rom for kona og meg, og et spesielt rom for Sex.

Resepsjonisten svarte at alle rommene på hotellet var for Sex.

- Du misforstår, forsøkte jeg, - Sex holder meg våken om natten.

- Meg også, betrodde resepsjonisten meg.

 

Hunden min angrep en gang en annen hund og jeg gikk rettens vei for å beholde hunden.

- Ærede dommer, sa jeg, - jeg hadde Sex før jeg giftet meg.

- Jeg også, repliserte dommeren.

Da fortalte jeg ham at etter at jeg giftet meg ville ikke min kone at vi skulle ha Sex lenger.

- Samme her, sukket dommeren.

Her om dagen stakk hunden av igjen. Jeg trasket i timevis i nabostrøket for å finne den.

En politibil kjørte opp på siden av meg og spurte meg hva jeg gjorde i denne gaten klokken tre om morgenen.

- Jeg leter etter Sex, svarte jeg.

Politifolkene vekslet blikk og ba meg høflig, men bestemt å ta plass i baksetet og bli med på stasjonen.

- Har dere Sex på politistasjonen? spurte jeg.

 

Nå er jeg hjemme igjen etter to dagers varetekt. Hunden er også kommet hjem etter sin søken etter det annet kjønn.

 

 

 

want more?

 

 

EDIT1: fikk nettop 11800 kills =)

Endret av svenningen
Lenke til kommentar
Juks? Jeg har vel rundt 1800 runder jeg også.

 

Til min store overraskelse fant jeg ut at jeg ligger på 6591. plass i Annex. Må si meg ganske fornøyd med det, siden jeg ikke har prøvd å spille Annex spesielt mye.

 

Hey hey hey! 8888. plass i King of the hill.

 

jeg fant ut, jeg fant ut! :p

 

ser ut som det har blitt som jeg frykta for klanen, folk er leie gissj 2 og vil ikke ha lag.. :(

og jeg vil rekrutere mer som kunne tenkt gissj habahabba

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...