Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har Tomtruck rett? Greit nok at det høres dumt ut å si "han fant hun selv", men det gir da uansett rett mening. "hun fant han selv" på den andre siden betyr jo noe helt annet!

Skrevet

Tenkte på den der selv. Jeg sa da aldri at moren til Marcus fant han. Ikke noe i nærheten heller.

Trodde det var forståelig at det var Marcus som fant sin døde mors kropp? :p

Skrevet

Randoms har laget GOW-bok? Boka handler om historien før det første spillet. "Aspho Fields"

Siden dette ikke handler om historien i spillet og ettersom ca 0,1 prosent av brukerne her inne faktisk kommer til å lese denne boka så er det ingen krise. Og om noen her skulle finne på å lese boka så er dette langt ifra det største som skjer i den ;)

Skrevet

Btw: Har sitti på Xboxen i en time nå, og prøver å spille litt Public da "ingen" er online.

Hvor mange matcher tror dere jeg har fått lov til å spille av Matchmakingsystemet?

TV2_680x383_548106i.png

Det er ene og alene fordi jeg ikke har noen andre i partyet mitt.

Hadde vi vært 5 stk hadde det gått som svineaktig griseolje på lyn med skinner, som normalt.

Plz Epic. Plz fix teh Matchmakingz! Srsly!

Lakus needz cigarette to get rid of anger...

Lakuspakushotmailcom_ef138743-1.png

Skrevet

Ja, matchmakingen er det største problemet spillet har.

For det første tar den fantastisk lang tid, for det andre har den en tendens til å gi hosten til amerikanere med 0.1 mb connection og for det tredje har halve partyet en tendens til å falle ut av matchen da hosten som blir valgt ikke alltid har open NAT.

Ellers er saga skitten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...