Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

KTM EXC 125 08 mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ja, poengløs tråd for å være ærlig.

 

35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet.

 

Ønske sykkel nr 1.

 

leste en artikkel i bike her om dagen der dei hadde testa ktm exc 125.

dei benka den til 35 hesta på bakhjulet.

04 har 39 forgassar

06-07 har 38 forgassar

og 08 har 36 forgassar vist jeg ikke tar feil.

 

etter det jeg har lest har vell ktm 125 0-100 på omkring 4 sekund ! (kan ikke bevise dette, har bare leste det )

 

 

får min ktm exc i slutten av februar ! 04 model vel og merke.. sm felger,montert tenningslås,320 mm bremseskiver framme,FMF effektanlegg osv ...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

du burde glede deg noe jævli :D

Disse syklene går utroli bra, har selv prøvd en. Nå blir du den som har raskest (kanskje ikke i toppfart) sykkel i gata ivertfall innen aks. 0-100 går unna på rundt om 4,5 sek. Aprilia rs`er og andre sykler har ikke nubbekjangs!!!

med original dreving kan du få hele 150 km/t på sykkeln. Hvis man er tullete og vil ha mere fart så kan man dreve den tyngre uten problem, men den er sikkert ikke noe å kjøre i sånn fart. Det villeste er aksen og bunndraget, ikke noe problem å starte i 6.giret

0-100 km/t går som sagt unna på 4,5 sek, altså like kjapt som en ferrari 360 modena til 1,6 mill. Så med denne sykkelen kan du ta mange biler ut av lyskrysset :p

Lenke til kommentar
du burde glede deg noe jævli :D

Disse syklene går utroli bra, har selv prøvd en. Nå blir du den som har raskest (kanskje ikke i toppfart) sykkel i gata ivertfall innen aks. 0-100 går unna på rundt om 4,5 sek. Aprilia rs`er og andre sykler har ikke nubbekjangs!!!

med original dreving kan du få hele 150 km/t på sykkeln. Hvis man er tullete og vil ha mere fart så kan man dreve den tyngre uten problem, men den er sikkert ikke noe å kjøre i sånn fart. Det villeste er aksen og bunndraget, ikke noe problem å starte i 6.giret

0-100 km/t går som sagt unna på 4,5 sek, altså like kjapt som en ferrari 360 modena til 1,6 mill. Så med denne sykkelen kan du ta mange biler ut av lyskrysset :p

 

Du har ikke kjørt eller kjørt mot en WR med andre ord? Tro meg den har nubbsjangs, og skal du ha ktm'en i orginal får du knappe 6 hester;)

Lenke til kommentar

huskqvarna WR,gas gas,tm og KTM er alle på samme nivå effekt messig med effektanlegg.

 

husqy har bedre toppdrag enn ktm og ktm har bedre botn drag enn husqy etter det jeg har lest:P

gas gas og tm vet jeg ikke så mye om men det sies att dei skal være på samme nivå ja.

 

gleder meg som en liten unge til jeg får min ja :)

ikke neste helg men neste *hoppe i taket*

Lenke til kommentar
du burde glede deg noe jævli :D

Disse syklene går utroli bra, har selv prøvd en. Nå blir du den som har raskest (kanskje ikke i toppfart) sykkel i gata ivertfall innen aks. 0-100 går unna på rundt om 4,5 sek. Aprilia rs`er og andre sykler har ikke nubbekjangs!!!

med original dreving kan du få hele 150 km/t på sykkeln. Hvis man er tullete og vil ha mere fart så kan man dreve den tyngre uten problem, men den er sikkert ikke noe å kjøre i sånn fart. Det villeste er aksen og bunndraget, ikke noe problem å starte i 6.giret

0-100 km/t går som sagt unna på 4,5 sek, altså like kjapt som en ferrari 360 modena til 1,6 mill. Så med denne sykkelen kan du ta mange biler ut av lyskrysset :p

 

Du har ikke kjørt eller kjørt mot en WR med andre ord? Tro meg den har nubbsjangs, og skal du ha ktm'en i orginal får du knappe 6 hester;)

jeg siktet mest til racingsykler da :p

plomberingene må ut, da har man ca 40 hk i motor etter det jeg har hørt

Lenke til kommentar
Ja, poengløs tråd for å være ærlig.

 

35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet.

 

Ønske sykkel nr 1.

 

KTM bruker ikke öhlins dempere, de bruker WP.

 

06-08 bruker 36mm gasser.

Lenke til kommentar
Ja, poengløs tråd for å være ærlig.

 

35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet.

 

Ønske sykkel nr 1.

 

leste en artikkel i bike her om dagen der dei hadde testa ktm exc 125.

dei benka den til 35 hesta på bakhjulet.

04 har 39 forgassar

06-07 har 38 forgassar

og 08 har 36 forgassar vist jeg ikke tar feil.

 

etter det jeg har lest har vell ktm 125 0-100 på omkring 4 sekund ! (kan ikke bevise dette, har bare leste det )

 

 

får min ktm exc i slutten av februar ! 04 model vel og merke.. sm felger,montert tenningslås,320 mm bremseskiver framme,FMF effektanlegg osv ...

 

skjønner ikke helt det 36 forgasser og 38, 39.. hva er forskjellen? hva har best effekt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...