Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

KTM EXC 125 08 mod


Anbefalte innlegg

Hva er poenget med å kjøpe en helt splitter ny KTM EXC 125ccm? Koster jo like mye som en helt ny Yamaha R1.

Jeg skjønner meg ikke på folk som kjøper en slik sykkel. Hvorfor ikke bare kjøre en R1 to år etterpå?

Vet det er 16års aldersgrense på lett-mc, men come on. :ermm:

 

Jepp til sammen med reperasjoner av sikkert 3 skjærte stempler og diverse dritt og mye styling, så er det nok 160.000 kr til sammen. Har supermoto dekk og alt sammen. Kan sees i Bergen helgen 25.

 

 

HAHAHAHA :!:

 

3 skjerte sylinderer koster flesk ja. HAR HAN SUPERMOTO DEKK? OMFG. DE KOSTER JO 50tusen STYKKE.

 

Du hadde faen meg peiling på hva du snakket om. :D

 

:!:

 

 

Hvis man går fra crosser dekk til supermoto dekk kan det komme opp i 16000. Med felger osv

Endret av Andie93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Hva er poenget med å kjøpe en helt splitter ny KTM EXC 125ccm? Koster jo like mye som en helt ny Yamaha R1.

Jeg skjønner meg ikke på folk som kjøper en slik sykkel. Hvorfor ikke bare kjøre en R1 to år etterpå?

Vet det er 16års aldersgrense på lett-mc, men come on. :ermm:

 

Jepp til sammen med reperasjoner av sikkert 3 skjærte stempler og diverse dritt og mye styling, så er det nok 160.000 kr til sammen. Har supermoto dekk og alt sammen. Kan sees i Bergen helgen 25.

 

 

HAHAHAHA :!:

 

3 skjerte sylinderer koster flesk ja. HAR HAN SUPERMOTO DEKK? OMFG. DE KOSTER JO 50tusen STYKKE.

 

Du hadde faen meg peiling på hva du snakket om. :D

 

:!:

 

nye excel felger koster 25 tusen...

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei ! :)

 

Kan vell si at jeg har ganske lite peiling på Mc osv. Men jeg har jo lest litt på forskjellige sider og snakket med venner.

Siden jeg har en del penger til rådighet etter et godt år med jobb så har jeg veldig lyst på en KTM.

 

MEN, så har jeg jo lest litt forskjellige ting som jeg lurer veldig på:

 

- Ettersom jeg har forstått så må et stempel skiftes ofte, er det en lett sak ? Er det dyrt? Noe mer som oftes må holdes vedlike?

- En ny Ktm 125 2008 modell har vell bare 6-7 hest(?) hvor fort går den heeelt originalt og hvor god er aksen ? Hva gjør jeg for å få flere hester ? Hvor fort kan jeg få den til å gå uten å kjøre ulovlig?

 

Som dere sikkert merker er jeg passe grønn innen dette, men håper å få bedre peiling på det etterhvert.

Håper på litt hjelp fra dere med større peiling :)

Lenke til kommentar

 

Hei ! :)

 

Kan vell si at jeg har ganske lite peiling på Mc osv. Men jeg har jo lest litt på forskjellige sider og snakket med venner.

Siden jeg har en del penger til rådighet etter et godt år med jobb så har jeg veldig lyst på en KTM.

 

MEN, så har jeg jo lest litt forskjellige ting som jeg lurer veldig på:

 

- Ettersom jeg har forstått så må et stempel skiftes ofte, er det en lett sak ? Er det dyrt? Noe mer som oftes må holdes vedlike?

- En ny Ktm 125 2008 modell har vell bare 6-7 hest(?) hvor fort går den heeelt originalt og hvor god er aksen ? Hva gjør jeg for å få flere hester ? Hvor fort kan jeg få den til å gå uten å kjøre ulovlig?

 

Som dere sikkert merker er jeg passe grønn innen dette, men håper å få bedre peiling på det etterhvert.

Håper på litt hjelp fra dere med større peiling :)

 

 

 

Tror KTM EXC kan kun kjøre lovlig med 4,5 hk eller hva den kommer med. Og den er registrert for kun en person.

Hadde lyst på den jeg og, men kjøpte en Husqvarna 125 sm istede. For den kommer med 15 hk, og sm hjul.

Lenke til kommentar

ok, men hva er forskjellen på en KTM og Husqvarna ? jeg har tenkt å velge en av de.

Hva anbefales til en som har lyst på en rå sykkel med SYK aks?

Er ingen av disse mcene gode uten å gjøre noe med dem ? hvilken av dem er best originale?

Lenke til kommentar

KTM EXC hadde ikke lås eller blinklys osv. Så den var en crosser med crosser dekk.

Husqvarna sm er en vei sykkel, men med crosser looken. Den har nøkkel blinklys og alt det der.

 

Så KTM EXC er mere en crosser, så du må gjøre mye med den. Er ikke helt sikker om du må bytte felger. Men de kan koste 16000.

 

Tror de 2 er på samme prisklasse.

 

post-151939-1211554566_thumb.jpg Sm'en til venstre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...