hannis-91 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) hei.. her skal du skrive ALT du veit om denne sykkelen.. Endret 25. januar 2008 av hannis-91 Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 her står det litt om sykkeln http://www.ktm.com/125-EXC.35.0.html Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 her står det litt om sykkelnhttp://www.ktm.com/125-EXC.35.0.html alt DU hvet.. HK Toppfart 0-100 km/t OSV.. kreativitet Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Er vel en 35-38hk. Men hva er poenget med denne tråden hannis-91? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Ja, poengløs tråd for å være ærlig. 35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet. Ønske sykkel nr 1. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Er ihvertfall ikke nødvendig med dyre plastdeler på en slik sykkel. Men mekanisk eksosventil? Trodde det var ut jeg Lenke til kommentar
noctis Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Ja, poengløs tråd for å være ærlig. 35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet. Ønske sykkel nr 1. leste en artikkel i bike her om dagen der dei hadde testa ktm exc 125. dei benka den til 35 hesta på bakhjulet. 04 har 39 forgassar 06-07 har 38 forgassar og 08 har 36 forgassar vist jeg ikke tar feil. etter det jeg har lest har vell ktm 125 0-100 på omkring 4 sekund ! (kan ikke bevise dette, har bare leste det ) får min ktm exc i slutten av februar ! 04 model vel og merke.. sm felger,montert tenningslås,320 mm bremseskiver framme,FMF effektanlegg osv ... Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 du burde glede deg noe jævli Disse syklene går utroli bra, har selv prøvd en. Nå blir du den som har raskest (kanskje ikke i toppfart) sykkel i gata ivertfall innen aks. 0-100 går unna på rundt om 4,5 sek. Aprilia rs`er og andre sykler har ikke nubbekjangs!!! med original dreving kan du få hele 150 km/t på sykkeln. Hvis man er tullete og vil ha mere fart så kan man dreve den tyngre uten problem, men den er sikkert ikke noe å kjøre i sånn fart. Det villeste er aksen og bunndraget, ikke noe problem å starte i 6.giret 0-100 km/t går som sagt unna på 4,5 sek, altså like kjapt som en ferrari 360 modena til 1,6 mill. Så med denne sykkelen kan du ta mange biler ut av lyskrysset Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 du burde glede deg noe jævli Disse syklene går utroli bra, har selv prøvd en. Nå blir du den som har raskest (kanskje ikke i toppfart) sykkel i gata ivertfall innen aks. 0-100 går unna på rundt om 4,5 sek. Aprilia rs`er og andre sykler har ikke nubbekjangs!!! med original dreving kan du få hele 150 km/t på sykkeln. Hvis man er tullete og vil ha mere fart så kan man dreve den tyngre uten problem, men den er sikkert ikke noe å kjøre i sånn fart. Det villeste er aksen og bunndraget, ikke noe problem å starte i 6.giret 0-100 km/t går som sagt unna på 4,5 sek, altså like kjapt som en ferrari 360 modena til 1,6 mill. Så med denne sykkelen kan du ta mange biler ut av lyskrysset Du har ikke kjørt eller kjørt mot en WR med andre ord? Tro meg den har nubbsjangs, og skal du ha ktm'en i orginal får du knappe 6 hester;) Lenke til kommentar
noctis Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 huskqvarna WR,gas gas,tm og KTM er alle på samme nivå effekt messig med effektanlegg. husqy har bedre toppdrag enn ktm og ktm har bedre botn drag enn husqy etter det jeg har lest:P gas gas og tm vet jeg ikke så mye om men det sies att dei skal være på samme nivå ja. gleder meg som en liten unge til jeg får min ja ikke neste helg men neste *hoppe i taket* Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 du burde glede deg noe jævli Disse syklene går utroli bra, har selv prøvd en. Nå blir du den som har raskest (kanskje ikke i toppfart) sykkel i gata ivertfall innen aks. 0-100 går unna på rundt om 4,5 sek. Aprilia rs`er og andre sykler har ikke nubbekjangs!!! med original dreving kan du få hele 150 km/t på sykkeln. Hvis man er tullete og vil ha mere fart så kan man dreve den tyngre uten problem, men den er sikkert ikke noe å kjøre i sånn fart. Det villeste er aksen og bunndraget, ikke noe problem å starte i 6.giret 0-100 km/t går som sagt unna på 4,5 sek, altså like kjapt som en ferrari 360 modena til 1,6 mill. Så med denne sykkelen kan du ta mange biler ut av lyskrysset Du har ikke kjørt eller kjørt mot en WR med andre ord? Tro meg den har nubbsjangs, og skal du ha ktm'en i orginal får du knappe 6 hester;) jeg siktet mest til racingsykler da plomberingene må ut, da har man ca 40 hk i motor etter det jeg har hørt Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, poengløs tråd for å være ærlig. 35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet. Ønske sykkel nr 1. KTM bruker ikke öhlins dempere, de bruker WP. 06-08 bruker 36mm gasser. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Den her leveres med 4 kw registrert som lett mc. Så du må trimme for å få 11 kw, og da er det ulovlig. Så liker ikke denna her helt. bedre med husqvarna sm125s eller noe. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Så lenge ikke effekten går over 11kw/15hk så er det ikke ulovelig å "trimme"! (Men er jo ingen som "trimmer" en sånn sykkel som det da, enten så kjører du fulleffek eller så kjører du org) Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Skal du trimme lovelig må du i vertfall søke oss biltisynet å få det godkjent og siden den leveres med så lite effekt tviler jeg på at noen får til¨å få den godkjent med mer. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Javel? La oss si du blir stoppa da, å satt på tralla Den viser 13.5hk Da får du ikke bot Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 man kjører ikke med plomberinger på mopeder og lettsykler, all den sjiten skal vekk! Lenke til kommentar
hannis-91 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ja, poengløs tråd for å være ærlig. 35-42hk i maskin, 38mm gasser, mener det er mekanisk eksosventil, ikke tenningslås og ohlins dempere foran og brembo kalippere foran og bak. Dårlig svingradius og billig plastdeler. Fin på bakhjulet. Ønske sykkel nr 1. leste en artikkel i bike her om dagen der dei hadde testa ktm exc 125. dei benka den til 35 hesta på bakhjulet. 04 har 39 forgassar 06-07 har 38 forgassar og 08 har 36 forgassar vist jeg ikke tar feil. etter det jeg har lest har vell ktm 125 0-100 på omkring 4 sekund ! (kan ikke bevise dette, har bare leste det ) får min ktm exc i slutten av februar ! 04 model vel og merke.. sm felger,montert tenningslås,320 mm bremseskiver framme,FMF effektanlegg osv ... skjønner ikke helt det 36 forgasser og 38, 39.. hva er forskjellen? hva har best effekt? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Javel? La oss si du blir stoppa da, å satt på tralla Den viser 13.5hk Da får du ikke bot Hvis det står 4kw i vognkortet og du har trimma den til 11kw... Vil ikke vegvesenet sjekke dette da? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Jo hvis det står det så Men er bare ett par av ktm'ene det står det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå