Gå til innhold

Hvem var du på ungdomsskolen?


turbo42

Anbefalte innlegg

1: Rebell

2: Den snille fyren som ingen kjente innerst inne

3: Filosofen

Slik var jeg også, var venn med alle i grunn, ble heller ikke hatet av noen som helst. I tillegg gjorde jeg det brukbart på skolen uten å bruke noe som helst tid til lekser eller øving til prøver. I 10ende var jeg en av de morsomme i klassen, men som også samtidlig var ganske rolig.

 

 

Skål, min venn! :)

 

Det som kan være kjipt, er om damene ikke liker en mystisk person.. Da er en ille ute..

Foreløpig er det en person som kjenner meg ut og inn.. En av gamlekjærestene mine.. Eneste i hele verden jeg stoler helt på.

 

 

Jeg ble hatet av noen personer.. Rettere sagt: 3 personer. Ene slo jeg ned, den andre gikk på steroider (det er juks! Store muskler, liten tiss.. Er det ikke det man sier?), og den tredje.. Si det.. Husker jeg ikke..

Grunnen til at jeg ble hatet var:

Den første (var ett år yngre en meg) hadde jeg tatt dama fra.

Den andre hatet dama mi, og dermed meg også.. Han var bare rar, stor og sterk.. Pøbel..

Den tredje var helt på trynet. Han var bare "tøffingen"..

 

 

 

Men som en "loner", så lever en et veldig interresant liv. "Jenter som kommer og jenter som går. Jenter som glipper, jenter du aldri får. Jenter som smiler en tidlig vår."

Takk, kjære Gibson.. Hjulpet meg langt på vei den! :D

Jeg ville aldri byttet bort min rolle mot noe annet, selv om det kan være ensomt. Jeg elsker dette livet jo!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, jeg var vel en blanding av mange ting.

 

Jeg var en av de i klassen med best karakterer, selv om jeg faktisk ikke gjorde en eneste lekse i 9. og 10. Leste bare til prøver innimellom. Jeg var ganske morsom. Men ikke den morsomste, det var en venn av meg, ganske syk person, men alle digget han, så jeg fikk vel litt "kulhet" gjennom han og. Jeg var annerledes, kledte meg i rock/metal stil (kan man si det sånn?). Jeg var visst også snill og søt...Mange likte meg, et par hatet meg.

Lenke til kommentar

kan jo altids prøve så godt jeg kan:

 

i begynnelsen var jeg nerden som gjerne ville være med de tøffe gutta i 10ene og brukte friminuttene sammen med dem på røykehjørnet, ofte i slosskamp. Men i timen var jeg lærerns gull elev.

 

når 9ene klasse kom så var jeg mere sosse typen, veldig opphengt i hvordan jeg så ut. karakterene hadde sunket en del, men fortsatt brukbare og friminuttene ble fortsatt brukt med tøffingene i 10ene.

 

i begynnelsen av 10ene kom de store (og kansje ikke så gode) forandringene, karakterene sank veldig, fra rund 4,7 i snitt i 8ene til 1,8 i 10ene. Jeg var fyrn som var populær blant alle de andre, rota me alle jentene og slapp alltid unna med det. stilen ble mere harry og red neck aktig. Mot slutten av 10ene ble jeg mere og mere omtalt som alkis og fyrn som alltid var på skikkelig fylle fest med de fæle mc gjengene og var den man absolutt ikke måtte havne i trøbbel med. Var også den som kunne skulke skolen for og sitte helt aleine i ei grøft og drikke meg dritings.

 

i dag så er det litt bedre, men er fortsatt harry fyrn som noen ganger drar fylle fester, men ikke lengre med de farlige mc gjengene og heller ikke midt på en onsdag eller mandag for den saks skyld. Karakterene er noe bedre, teori takler jeg ikke men praksis er en genial oppfinnelse. Selv synes selv livet er ganske perfekt, kansje fordi jeg fortsatt roter med alle jentene og alltid slipper unna(noe jeg prøver å slutte med :ph34r: ), men mest fordi jeg endelig har klart og skaffe ekte venner som bryr seg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

i 8ene var jeg den feite og litt mobba gutten, hadde dårlig selvtillit

 

 

i 9ene var jeg den sjenerte, hadde tatt av meg litt å var små lubben

 

 

i 10ene var jeg klassens klovn og som årene gikk hadde jeg fått bedre selvtillit. Er kanskje ikke klassens kjekkeste, men er den artigste.

Lenke til kommentar

I 8. klasse var jeg ganske populær, og venner med alt og alle. Litt nerdete var jeg, men ellers en grei fyr. Hadde ikke fiender, eller noe.

 

I 9. flyttet jeg, dessverre. Har aldri kommet meg helt etter det. Ble smått mobbeoffer, en større nerd, og en mye mer sjenert fyr. Populær ble jeg ikke...

 

Ble også betegnet som skoleflink, men jeg gjorde aldri leksene mine. Jobbet ikke mye med skolen, og gjør det ikke nå heller...

Lenke til kommentar

på ungdomskolen så var jeg en av de kuleste.

 

det begynte da jeg gikk i 5 klasse, jeg banket en fyr i 7 klasse, en skikkelig idiot som bråker med yngre barn enn han selv. jeg banket han fordi han bråket med en kompis av meg. jeg liker ikke tullinger som bråker med yngre mennesker.

etter dette så ble jeg ganske populært at hver gang det skjedde noe bråk så ble jeg tillkalt som "backup" av mine venner.

 

jeg selv er ikke noe bråkemaker, men tvert imot. jeg ser på meg selv som en konfliktløser. men noenganger må man bare være slem for å ta "slemmingene" også, det hjelper ikke å være godgutt der jeg vokste opp.

 

jeg husker også at jeg fikk skryt av en lære (foran mange mennesker) på ungdomskolen fordi jeg stoppet en fight mellom 2 unger da jeg gikk i 9-10ende klasse.

 

ellers er jeg en rolig fyr som helst ungår bråk...

Lenke til kommentar

Jeg er en nerden i klassen, men har sluppet unna mobbe greien, selv om jeg kan svare læreren og er litt tjukk :p

Er litt klovn og henger med manga av de poppulære folkene, ikke gribbene som er populære, men de som er snille og har litt hjerne som ikke bare kan brukes til mote.

Lenke til kommentar

På ungdomskolen var jeg urolig og skulket en del.

Hadde mange venner, og var så kul at jeg smugrøyka litt.

Var ikke en mobber, og ble ikke mobbet. Jeg terget andre, og ble litt terget tilbake :!:

Dårlige karakterer, fordi jeg ga faen. Men på vgs ble alt bedre, plutselig draget og bedre karakterer :rofl:

Lenke til kommentar

8. klasse: Den stille gutten, litt nerd, gjorde alltid som lærern ba om, heldigvis hadde jeg en del venner fra barneskolen.

 

9. Samme som 8 , ble litt mindre stille.

 

10. Går på det siste halvåret av 10. Klasse. Nå er jeg klassens koffertmann. Litt shy overfor jenter, kanskje derfor jeg nesten aldri hat hatt noe ordentelig forhold heller (Ikke mobb :p Nei jeg er ikke gay.)

Lenke til kommentar

Da jeg gikk på ungdomskolen så var jeg opptatt av at alle skulle bli behandlet rettferdig, jeg hatet å se på drittsekker som plager de ”svake”. Jeg har fått skryt for å være modig av lærene på den skolen som jeg gikk i, da jeg stoppet en fight som jeg nevnte i forrige post. Jeg ble også mobbet av mine klovne venner pga dette, de mente at jeg ville bare ”rompeslikke” lærene på skolen, men jeg følte at det jeg gjorde var riktig så jeg bare køddet tilbake med de at jeg er en rompeslikker (lol!). Uansett så vet de at jeg er ingen rompeslikker, men sånn ble det bare, alle ville si noe morsomt når det skjer noe for å heve seg, for å vise at de også eksisterer og ikke bare meg.

 

De værste årene mine på barneskolen var da jeg gikk i 4-7 klasse. Da ble vi nedtrykket av eldre barn som var 2-3 år eldre enn oss. Det ble mye fighting!!!

Da jeg gikk i 9ende klasse så var det ikke noen bråkemakere som var eldre enn meg, igjen på skolen vår og folkene som gikk i 10ende, et klasse over meg var kule og rolige. Jeg ble kjent med mange av dem.

Det var ingen bøller eller tøffe tullinger de 2 siste årene på ungdomstrinnet, men klovner var det massevis. Jeg henger fortsatt med noen av dem ennå (9år siden). De sier mye artig som jeg får lattis av. XD

 

Jeg vil bare si noen ord til omgående mobbing og nerder osv.

 

Først av alt, alle er nerder på hver sin måte, uansett hvem du er, hva du gjør så er du nerd på din egen måte. Jeg har sett mange som ser kul ut og tøff i trynet, men de fleste av dem er nerder når man blir kjent og snakker med dem. For meg er de nerder fordi de bruker for mye tid og krefter på å få en kul ”image” og oppnå status osv. Men når det gjelder andre ting som å skaffe penger, jobb eler jobbe med skoleprosjekter osv, så kan de fleste ”tøffingene” ikke en dritt lol.

Det finnes datageeks (jeg er en av dem), tøffegeeks, sossegeeks, fotballgeeks, skolelysgeeks, alle er nerder. Din mor er nerd, faren din er nerd og du er også nerd.

 

Når det kommer til mobbing så skjer mobbing overalt, uansett hvem du er, om du er Michael Jackson king of pop, kong Harald, George Bush, Saddam Hussain eller Bin Laden, uansett hvilket miljø du henger i, hvor tøff i trynet du er, det er alltid noen som har noe imot deg.

Men metodene som brukes på mobberoffrene varierer.

Uansett så kan man ikke unngå mobbing. Men du kan gjøre noe med det. Problemet er at de fleste mobbeoffrene bare tar imot dritt uten å gjøre noe. Jeg snakker om egen erfarening da jeg har vært vitne til mange sånne tilfeller da jeg gikk på skolen. Jeg selv har vært mobbeoffer av gutter som var mye eldre enn meg men jeg løste problemet ved å konfrontere og gjorde e slutt på det.

You need guts and big balls for å være hardbarka tøffing som alle frykter når du er I nærheten. Ikke la noen kødde meg deg uten grunn og gjør ting som for deg til å føle nedverdigende.

 

Det er deilig å huske tilbake ting som har skjedd på ungdomskolen, men nå må jeg jobbe litt

 

Mvh tøff i trynet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...