Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CS:S og HL2 kan da vel ikke sammenlignes, da det er single player og multiplayer..?

Uansett, mottok det på tirsdag, men tenkte jeg skulle vente med å legge det inn til jeg mottar PCen i retur fra Komplett. *Tålmodig*

-----------------------------------------------------------------------------------

Bare sletta det underdomenet jeg, Svamp. Da jeg satte CHMOD til å tillate alt (nei, jeg kan ikke tallkodene for slikt), ble plutselig de andre mappene også CHMODet riktig. Men, uansett - det er ikke så viktig...

Skrevet
CS:S og HL2 kan da vel ikke sammenlignes, da det er single player og multiplayer..?

Har ingen av spillene siden jeg har en PC som ikke oppfyller minimuskravene, men tror nok at begge har single play muligheter.

Skrevet

HAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

Velg selv. :)

Skrevet
HAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

WWW.GAMER.NO

Velg selv. :)

Hehe, jeg tok den tredje fra toppen. Alle gode ting er tre :cool:

Skrevet (endret)
gamer.no

Bare meg, eller står den avstemninga litt klumsete til?

EDIT:

Aah, det skal kanskje være en reklame til venstre for den? :blush: *kose-med-adblock*

Endret av Mikka
Skrevet
noen som vet om et alterativt ikon til det grusomme opera-ikonet på .htm dokumentene? :ermm:

HAHAHHA! Skal gå aaan å forandre i preferences en palss trur ich! Men er ikkje sikker! Og NO skal eg spele hælflaif tuuuuu! yey! :woot: :woo: :wot:

Skrevet (endret)

Argh. Treige drittforum.

*dobbelpost*

EDIT:

Må bare sitere arve (for å være litt slem) :p

HAHAHHA! Skal gå aaan å forandre i preferences en palss trur ich! Men er ikkje sikker! Og NO skal eg spele hælflaif tuuuuu! yey! woot.gif :woo: :wot:

:p

Endret av jorgis
Skrevet

Nais. Fylleposter er alltid digg, spess når noen fylleposter for å kommentere en fyllepost. :p

Eksos: er det pink floyd du har i siggen?

Hohoho. Jeg har spilt HL2 i fem timer nå i strekk. Måtte slutte når det gjorde vondt i øynene. :p

:w00t:

Skrevet

Tumdidumdidum :whistle:

Var da edru i går, eg vel? :p

Nei men seriøst, akkurat NO sitter eg på jobb (av alle ting) og er dødsstiv i nakken (headbanging i fylla er alltid en slager) - og klarer _ikkje_ å svare skikkelig for meg når folk ringer. Blir litt masse "øøøh ..æææh...um.." ..

Men HL2 rocker heilt hinsides all forstand. Gleder meg til å komme heim igjen etter jobb :p

Skrevet

Jeg begynner å få nok av fylleposter i kafeen nå. Pass på prosentene deres i framtida - øl og forum er enda værre enn øl og PC generelt ;)

Skrevet
Jeg begynner å få nok av fylleposter i kafeen nå. Pass på prosentene deres i framtida.

Drakk ikkje øl. Dessuten har eg ingen prosenter :D

øl og forum er enda værre enn øl og PC generelt ;)

øl og forum er verre enn øl og PoleCat generelt? :p

Døll på jobb.

[/ot]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...