Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nei, ikke som jeg vet om. De fleste jobbene mine får jeg via kontakter jeg allerede har.

Jeg har faktisk vurdert å starte opp noe slikt på fritiden, bare for gøy (og seff litt profit). Noen her som er interessert i å bidra litt i så fall? Da mener jeg en enkel, norsk side med et fett design. Vil tro det er et umettet marked for dette i Norge, eller hva tror dere?

Endret av loathsome
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere :)

Kanskje en ide for utviding av webkafeen.no?

Skrevet
Photoshop vs. Fireworks - noen her inne som faktisk bruker Firewørks? Les tips rundt Photoshop som de gir, lærte meg align to pixels på shapes - aldri mer blurry shape-kanter som må rettes! :D

Huke av "Snap to Pixels" (CS3)? Fant ikke "Align shapes to Pixels"..

Skrevet
Neineinei, det er ikke slik jeg mener. Jeg mener et raskt, effektivt og up-to-date lite samfunn for frilansere :)

Kanskje en ide for utviding av webkafeen.no?

Nja ... er vel ikke så mye futt i webkafeen-prosjektet for tiden - men om jeg realiserer dette (begynner muligens i løpet av sommeren), kan jeg helt sikkert intergrere det med webkaffen når den tid kommer :fun:

Skrevet (endret)
Freelancemarkedet er helt sykt i sommer! Får svinbra betalte småjobber i ett kjør jo! :D Noen andre som er freelance her?

(hater ordet "frilans")

:)

Endret av jorgis
Skrevet (endret)

<a href="java script:window.print()">CrashFox</a>

EDIT: det var opprinnelig ikke mellomrom mellom 'java' og 'script', men diskusjon.no kjører tydeligivs en veldig dårlig autokorrektur.

Endret av qualbeen
Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Det burde da være en smal sak å lage en frontend til den der.

Skrevet (endret)

Fader så lol forsiden til BA var i dag, skal stikke å kjøpe en etterpå - watch this space!

(Selv om jeg hater VG, BA og ordet frilans).

photo1dt2.jpg

Endret av Lovskogen
Skrevet
http://code.google.com/p/css-redundancy-checker/

(...) Kan ikke noe lage en side som gjør det?

Hvorfor?

Sitter med et analyseverktøy som melder fra om det stikk motsatte, altså hvilke knagger i HTML-koden som ikke finnes i CSS. Noe av det mest irriterende og dumme jeg kan tenke meg, i og med at ingen kun har relevante stiler i stilarket for hver eneste underside, det vil alltid finnes linjer i et stilark som står ubrukt fra side til side. Det vil ikke være bedre for den besøkende om hver side har et spesialtilpasset stilark hvor overflødige stiler er fjernet, det vil bare bli mer å laste ned for bruker og flere requests til server. Bah.

Skrevet

Haraldson: Du lager jo en liste med alle sidene på websiden. Og om det er noen statement som likevel kanskje vil bli brukt i fremtiden sørger man jo bare for at man ikke tar bort disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...