Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har faktisk aldri tenkt på det før, men må si meg litt enig i atomtissefanten: man forventer/forstår at det dreier seg om en kjøpeside med engang designet minner om tidligere erfaringer. Dessverre.

 

Selv ville jeg nok ha kjøpt på den siden allikevel, da det ser veldig seriøst ut. Men mindre erfarne web-brukere vil kanskje navigere bort, da det minner lite om en web-shop. Men uansett: dette er butikkens problem, og noe de i såfall burde ha tenkt over da de bestilte nettsiden.

 

Og må bare gjenta: flott design, skulle ønske jeg klarte å mekke design selv :-/

Lenke til kommentar
So, yes, the version after IE7 is IE8. We looked at a lot of options for the product name. Among the names we considered and ruled out:

 

(...)

 

IE Desktop Online Web Browser Live Professional Ultimate Edition for the Internet (the marketing team really pushed for this one ;-)

Ie2.079 (we might still use this for the Math Major Edition)

:wee:

Lenke til kommentar
Mye bedre enn originalsiden var det, og jeg synes nå du har gjort en god jobb. Endrer dog ikke på kundepsykologi. Men dette er jo noe bedriften selv må innse.

 

Men når jeg fikk se kontrastene nå, så vil de nok øke omsetningen på nettsalget allikevel :p

HVa mener du er en nettbutikklayout som fungerer da?

Ikke for å syte, mer for å få en diskusjon på det..

Nei for min personlige del fungerer ditt oppsett utmerket. Men tar man en større befolkningsgruppe, så antar jeg at de forventer at en slik layout skal være tilnærmet lik eksempelvis komplett.no, og at en slik layout gir den besøkende et øyeblikkelig tillitsforhold til butikken.

 

Redigert: For mye tilgjengelighet er ikke tilgjengelig

Endret av atomtissetasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...