Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy fader å syk kveld jeg må ha hatt igår.

Husker jeg drakk store mengder rødvin, og mener å huske å prøvd å spille biljard. Thats it.

 

Har brennt et stort hull i ryggen på jakken min, brannsår på hånden, visa kortet er borte, kjempevondt i hodet, og husker ingenting!

 

Får vel stikke tilbake på puben og finne visakortet mitt og sikkert gjøre opp en fin regning.

 

Det som skjedde var nok at en nigeriansk prostituert ble med deg hjem. Dere drakk vin og spilte nintendo. Så nektet du å betale henne, så hun stumpet røyken i ryggen din (jakka hadde du på inne ja) og så tok hun Visa-kortet ditt.

 

:p

Lenke til kommentar
Fy fader å syk kveld jeg må ha hatt igår.

Husker jeg drakk store mengder rødvin, og mener å huske å prøvd å spille biljard. Thats it.

 

Har brennt et stort hull i ryggen på jakken min, brannsår på hånden, visa kortet er borte, kjempevondt i hodet, og husker ingenting!

 

Får vel stikke tilbake på puben og finne visakortet mitt og sikkert gjøre opp en fin regning.

 

Det som skjedde var nok at en nigeriansk prostituert ble med deg hjem. Dere drakk vin og spilte nintendo. Så nektet du å betale henne, så hun stumpet røyken i ryggen din (jakka hadde du på inne ja) og så tok hun Visa-kortet ditt.

 

:p

Fylleangst av en annen verden :p

 

--

 

Dere som har fast stilling innenfor webutvikling/design: Ødelegger det hvordan dere forholder dere til webutvikling o.l. på fritiden? Eller sitter dere fortsatt og pusler med egne prosjekter når dere har fri? (lurer fordi jeg kjenner at kunder dreper motivasjonen min til å jobbe med egne prosjekter..)

Lenke til kommentar

Ja, jo. Når du lever og puster web som meg, så får man jo til tider nok. Men det finnes jo prosjekter på jobben som interesserer meg så mye at jeg tar de med hjem, og jobber videre der. Samtidig er det jo også sunt å ha noe å pusle med på egenhånd, for når du er din egen klient, så kan du bestemme alt – og budsjettet er uendelig.

Lenke til kommentar
Dere som har fast stilling innenfor webutvikling/design: Ødelegger det hvordan dere forholder dere til webutvikling o.l. på fritiden? Eller sitter dere fortsatt og pusler med egne prosjekter når dere har fri? (lurer fordi jeg kjenner at kunder dreper motivasjonen min til å jobbe med egne prosjekter..)

Sånn er det over alt. Jeg har en server her hjemme med brutt RAID og uten backup siste tre uker. Eier ikke tiltakslyst for å gjøre noe med det, men på jobben hadde jeg hoppet på det med den største glede. Hadde glatt lagt inn overtid for å få det fikset utenom arbeidstid også om det hadde vært kunder.

Lenke til kommentar
Okey, er jo tard.no selv, så det der må du forklare enklere :p

I (X)HTML-dokumentet har du en <head>-seksjon. Plasser det i kodeboksen under i denne seksjonen

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">

 

Du må også passe på å lagre dokumentet ditt som UTF-8 i programmet du skriver (X)HTML-en i. Da skal du være i boks!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...