Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, var vel noen fanboys som var ivrige med promoteringa, igjen. Sånn jeg leste og forsto teksten i Daniels innlegg, var alle likeverdige medlemmer osv osv. Ikke at jeg har noe tro på det, uansett.

Gjest medlem-77217
Skrevet
If you can beat them (Opera), join them.

8416277[/snapback]

ILU. :love:

Og det sier jo seg selv (nesten) at IE har flere brukere enn Opera siden det er standard web-browser. Hadde det vært Opera som hadde vært det, så hadde jo de vunnet med en overlegen seier.

Gjest medlem-77217
Skrevet
Fagerhaug and dan1el, sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G.

8417396[/snapback]

Nææ, gjør vi ikke det..!

Dan1el: Vil du ha en blomst?

Skrevet (endret)
Btw, sender helsing fra Petter Alexander (Skateforlaaiif), med å gi dykk denne lenka; Aqua Teen Hunger Force (low bandwidth site). Han er banna i 27 år.

8408990[/snapback]

Aqua Teen Hunger Force! :love: Gleder meg sinnssykt til den filmen (til jeg får somla meg til å se den altså, den kom jo ut fredag). Fantastisk hjemmeside, ikke bare er det skikkelig dårlig design, koden er like ille!

Edit: 20.66% Mainstream. The Cure, System of a Down, Muse og The Killers trekker opp.

Endret av Vibeke Stølan
Skrevet

20% er greit, jeg kan menge meg med deg, Vibeke. Sebastians 40% trekker nok for mye ned, må nok slette deg fra alt av IM og sosiale tjenester, Sebba. Om du ikke begynner å lytte mer til navnebroren din fra Ed Banger-records, da - han kommer til Bergen neste helg, så hiv deg hit.

Skrevet

Utrolig hvordan dere tok agnet mitt... Ble jo en liten debatt her inne. Ellers har jeg sett Hot Fuzz på kino. Årets komedie for min del. Blir ufattelig vanskelig å overliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...