Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må få tatt eit bilde av oppsettet mitt i morga. Det er ganske så søtt. :wee:

8371026[/snapback]

Hva kan du skilte med? E61i, 20" iMac og ei søt dame?

8371128[/snapback]

E61 (ikkje i, dessverre), MacBook Kvit, MacBook Svart og iMac 20". Den søte dama er ikkje tilstede for tida. Kan vel alltids vente til ho returnerer, da. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Forslag til posering: Dama ligger på kontorpulten - nekkid selvsagt - mens de respektive macbookene står foran og dekker for de respektive kroppsdeler som ikke skal vises på et offentlig forum :p

iMacen er så nasty at den kan stå bak kameraet ^_^

Endret av Loomy
Skrevet
hva skjer med vikingboard fortiden da:P? er det noen fram gang eller noe sweetlovin med designet? 8371159[/snapback]
Litt smått i kulissene, men har kommet lite ut på SVN i det siste. Mest på grunn av mye skolearbeid, russetid og eksamener og sånt. Men dessverre er jeg sånn egentling ingen designer, og Tor nekter å hjelpe til, den slasken. Men skal prøve å friste litt med pizza og øl i morgen, så får vi se :wee:

Arve, beaten by a pro.

Skrevet
Du har hatt flaks, omtrent som å vinne et femårig spill russisk roulette med automatvåpen. :)

Skillz :cool:

Har opplevd at windows har kræsjet eller irritert voldsomt på de særeste steder, sist på PCen i auditoriet på skolen. Politiet skulle ha en forebyggende greie, og den poppet opp hvert tiende minutt med "automatiske oppdateringer har blitt installert, og maskinen vil reboote om fem minutter. <Reboot Nå> <Reboot Senere>". Hvert tiende minutt i omtrent to timer... Ellers var det en gang en innskuddsautomat i banken kræsjet når jeg skulle sette inn noen kroner... lite kult, egentlig.

Granted. Skole-PCer med Windoze er vanligvis døden. Men kun fordi systemadministrator må sikre PCene så mye at de mest inkompetente, hjernedøde amatørbrukerne i verden ikke skal klare å føkke opp hver eneste PC i nettverket ved å installere Free-Pr0n-T00lbar!!.exe

Automatiske oppdateringer er også på min instant-disable-liste ;)

8371088[/snapback]

Vel, automatiske oppdateringer er et must å ha for en hver admin, men maskinene er ikke sikret mer enn at samtlige har fått installert google toolbar, msn toolbar og litt til.

At en innskuddsautomat hvis eneste oppgave er å kjøre bankapplikasjonen kan kræsje (Norman Cat's Claw ugyldig sidefeil 0x0000f00ff34) er ikke bare latterlig, men tragisk.

Skrevet (endret)

Importerte 94 feeds til Opera på laptopen, og vips, 1194 uleste meldinger :wee:

Skal bli godt å slippe Netvibes mens jeg venter på å få fikset den stasjonære pcen.

Lied, gi meg noen nye feeds å abonnere på.

Endret av PT
Skrevet

Når jeg, en gang til høsten får min 30" Dell, og setter den på min lekre IKEA-pult ved siden av Macbook proen min så skal dere alle få sikle litt. Mulig jeg rett og slett veggmonterer skjermen :love:

Skrevet
æsj, jeg er så dårlig på å finne bra farger som passer med hverandre. Noen som vet om noen bra sider med "fargeøving" eller noe lignende? :p

8372623[/snapback]

Her, finner du en del saker og ting nedover :)

Skrevet
Edit: Tor bruker forresten Firefox i jobbsammenheng. :p
WTF er det som skjer med verden? :'( Får håpe det bare er et midlertidig innfall av galskap.

*skrive stil*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...