Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Jarmo: Jeg vil gjerne få vite hvilke personer som ønsker meg lykke, og hvilket som ikke, så om du kan liste opp brukere under gratulasjonen, så skal jeg se bort i fra at du fjernet de personlige hilsnene til meg.

7882439[/snapback]

Det var egentlig ingen, Jarmo prøvde bare være snill fordi det ikke kom flere gratulasjoner :tease:

Huff, nei, får være snill med deg idag da.

 

Fått noe fancy?

Moleskin kansje? :w00t:

Lenke til kommentar
@Jarmo: Jeg vil gjerne få vite hvilke personer som ønsker meg lykke, og hvilket som ikke, så om du kan liste opp brukere under gratulasjonen, så skal jeg se bort i fra at du fjernet de personlige hilsnene til meg.

7882439[/snapback]

Så vidt jeg kan se hadde Henrik, Marvil, Jesper og Judofyr ønsket deg gratulerer med dagen. Dette var forresten min gave til deg, gratulerer. :)

Lenke til kommentar
Windows Vista Ultimate er den ultimate versjonen av Windows Vista. Dette er det første operativsystemet der de avanserte infrastrukturelle funksjonene i ett foretaksinnrettet operativsystem kombinert med håndterings- og effektivitetsfunksjonene hos et mobilitetsinnettet operativsystem og de digitale underholdningsfunksjonene i et kundeinnrettet operativsystem.

 

Er det nokon som kan tyde dette til meg, eller?

Lenke til kommentar
Windows Vista Ultimate er den ultimate versjonen av Windows Vista. Dette er det første operativsystemet der de avanserte infrastrukturelle funksjonene i ett foretaksinnrettet operativsystem kombinert med håndterings- og effektivitetsfunksjonene hos et mobilitetsinnettet operativsystem og de digitale underholdningsfunksjonene i et kundeinnrettet operativsystem.

 

Er det nokon som kan tyde dette til meg, eller?

7883451[/snapback]

De vet egentlig ikke hva den gjør :ohmy:

Prøv heller Ubuntu Vista :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...