Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, MrBerg, y00 pøssi
Jaja, men vi har hatt forelesning om risikoene et prosjekt har, der et av punktene er at folk ikke møter til satte tider osv. :p

 

Marvil: Uka != Uken :)
Det var det jeg som skulle si. :(

 

Jeg skal iallefall se Big Bang :) Alle vet jo at prosjekter blir bedre med litt øl, Hein.
Bigbang er i alle fall jævlig gøy med mye drikke innabords, det var det forrige gang. :) Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Haha, MrBerg, y00 pøssi
Jaja, men vi har hatt forelesning om risikoene et prosjekt har, der et av punktene er at folk ikke møter til satte tider osv. :p

 

Marvil: Uka != Uken :)
Det var det jeg som skulle si. :(

 

Jeg skal iallefall se Big Bang :) Alle vet jo at prosjekter blir bedre med litt øl, Hein.
Bigbang er i alle fall jævlig gøy med mye drikke innabords, det var det forrige gang. :)

7880594[/snapback]

BigBang er genniale live, sett de endel ganger. Er et must

Lenke til kommentar
Alle moderne nettlesere burde ha UTF-støtte i adresser.

7880035[/snapback]

 

Spesielt når diverse RFC'er og W3C-dokumenter forbyr det. :)

 

@Mr.Berg, få høre min stereotyp utfra Boards of Canada, Kyuss, Queens of the Stone Age, Tycho og Daft Punk.

Du er han som ikke klarer å bestemme seg og går med litt av hvert og ikke helt greier å bestemme seg for en stil! :tease:

7880490[/snapback]

 

Alteter er en stil, det óg. Her går det mye i Pink Floyd og generell progrock fra søttitallet, men det hindrer meg ikke i å høre på Neal Morse, Daft Punk og Toto i tillegg. :)

 

Er det kvalitet, kan jeg høre på det. Og nei, R'n'B, hip-hop, alle former for rap, alle former for trance/dance/rave og listepop er ikke kvalitet. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen som var igår Tor! Beklager at jeg er for sen :)

 

Big Bang er fantastiske live, så de for ikke lenge siden. Har pådratt meg kyssesyken og må holde meg vekke fra alkohol i en god stund fremover, så blir nok ikke øl eller noen særlige konserter på meg i tiden fremover. Håper jeg er i form igjen til russetiden.

 

Syntes kafeen har vært veldig av-tema siste nå.

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...