Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hirakiet i Index og sånn. Hva er lettest måte å gjøre det på uten database(enda) men med kun html\css.

Nå har jeg et stil ark som de foreløpige 4 andre sidene er koblet mot. 1 stilark og 4 index`r under forside index. Noen bedre og letter måte å gjøre det på?

Skrevet (endret)

Hadde mitt første innlegg på side 9 jeg, gitt... Da var jeg overlykkelig over at det var noen andre her inne som hørte på happy hardcore... Nå liker jeg ikke happy hardcore så godt lenger, mye bedre med noe ordentlig gabber og hardstyle :p

Ny på BereaStreet

Endret av Jesper Karsrud
Skrevet

Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på?

Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. :)

Skrevet
Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på?

Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. :)

7156396[/snapback]

Tull, alle vet at det gjelder å poste tidlig i kafeen. :thumbup:

Skrevet

7156396[/snapback]

Tull, alle vet at det gjelder å poste tidlig i kafeen. :thumbup:

7156405[/snapback]

Min første post var faktisk bare 16 timer etter webkafeens fødsel. :) Og selv om å ha andre post i tråden er litt status, veies det godt opp av at jeg har 1400 innlegg mer enn deg her. :tease:

Skrevet
Den som leder på itavisen nå var jo virkelig flott da.

7156705[/snapback]

How can you say that?! :ohmy:

Neida, jeg syns det selv. Mikael Berg, tilgi oss våre synder! :tease:

Hvorfor lager de nettsidene så glorete? http://ryanair.com/

7156807[/snapback]

Det er Ryanair det er snakk om...
Skrevet

7156705[/snapback]

How can you say that?! :ohmy:

Neida, jeg syns det selv. Mikael Berg, tilgi oss våre synder! :tease:

7156864[/snapback]

Går for det samme hva dere mener, bare dere gir meg en sekser. :p

Skrevet

7156705[/snapback]

Eneste grunnen til at den leder, er fordi itavisen-brukerne tror at det er mulig å få PS-AA på brødtekst i en webside. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...