Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oslo-divisjonen skal i hvert fall plasseres i Drammensvn. 1. :)
Akkurat som om jeg vet hvor det er :p

EDIT: Ok, jeg kan være med på den.

 

Drammensvn. 1 er jo seff slottet. ;)

 

Ang. påskeegget:
It shows a picture of a developer with

pencils in his nose.

Bare meg som ser en hund?
Bildet varierer visst fra en PHP-versjon til en annen.

 

...hvilket gjør det enda lettere å sniffe PHP-versjon... ;)

 

Og en annen ting er jo det at påskeegg er vel og bra, men slikt kan vel utnyttes til å kompromittere sikkerheten til PHP? Bare å finne ut (via CVS-logger) når den først ble implementert, så kan du mye lettere sniffe PHP-versjoner og bruke det til diverse exploits.  :nei:
Og det vises kun hvis *en eller annen instilling* i php.ini var på. exploit_php elns.

5408418[/snapback]

 

Men 99% av systemadmins vet jo ikke at en sånn switch finnes (STW har åpenbart ignorert den), så det hjelper egentlig ikke før det er for sent. :)

Lenke til kommentar
Er vel ikke verre enn å sette marginer på labels og inputs? Er ikke noe stort problem, er bare å bruke CSS til å style...

5409425[/snapback]

 

Okey, på navn-koden har jeg dette:

<label for="name">Navn</label>
<input id="name" name="name" type="text" size="30" maxlength="40" /><br />

 

Hvordan skal jeg sette noe inn i style.css da?

 

margin:label eller?

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti at Firefox ikke åpner linker som skal åpnes i eksternt vindu..?

Linkene fungerer fint om jeg velger å åpne dem i ny tab i samma vindu, men det skjer nada når jeg velger å åpne dem i nytt vindu..

 

Har ikke reinnstallert, men lurte på om det var noen innstillinger eller noe program i bakgrunnen som lekte seg.. Har deaktivert antivirusen, men det ser ikke ut til å hjelpe..

 

Edit; La inn 1.5 oppå, så nå funker det.. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
label og input er da vitterlig html-tagger de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } :)

5410017[/snapback]

No virker eg sikkert forferdelig teit her, men LABEL og INPUT er slettes ikkje "HTML-tagger"! :p

 

Det er eit element.

5410103[/snapback]

Liker de som kaller det "HTML-funksjoner" jeg. :)

Lenke til kommentar
label og input er da vitterlig html-tagger de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } :)

5410017[/snapback]

No virker eg sikkert forferdelig teit her, men LABEL og INPUT er slettes ikkje "HTML-tagger"! :p

 

Det er eit element.

5410103[/snapback]

Liker de som kaller det "HTML-funksjoner" jeg. :)

5410326[/snapback]

Du, PiRaHnA, hvordan er det den ht-ettellerannet-tingen som heter ca blokkvote ellns virker?

Lenke til kommentar
label og input er da vitterlig html-tagger de også, akkurat som alle andre? Hvordan styler du de? Jo: label { stiler; } :)

5410017[/snapback]

No virker eg sikkert forferdelig teit her, men LABEL og INPUT er slettes ikkje "HTML-tagger"! :p

 

Det er eit element.

5410103[/snapback]

Liker de som kaller det "HTML-funksjoner" jeg. :)

5410326[/snapback]

Du, PiRaHnA, hvordan er det den ht-ettellerannet-tingen som heter ca blokkvote ellns virker?

5410507[/snapback]

Nå er jeg ikke helt med her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...