Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bug nederst i FF, ligger footer-saken som absolute i bunn der eller noe slikt?

Den skal være sånn. Så det buggy ut? :dontgetit:

Ellers ganske så pent, kanskje litt grått og kjedelig når man scroller vekk det øverste partiet.

Hvis besøkende må scrolle, skal vi sørge for å gjøre det mindre kjedelig med bilder osv. Kan evt legge inn en svak bg. Vi får se.

 

 

Takk for respons! edit: Stine, hvordan fungerer den ikke? Den er utviklet med tanke på FF... :hmm:

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Den ser absolutt ikke lik ut i IE7, Opera(8.10) og Deer Park Alpha 2

 

* Synes den så best ut i FF(Deer Park), med margin på toppen så menyen kommer helt ned til header :)

* Du får også en skygge over den linja under menyen.

* Litt lite farger som nevnt

* ang kode: hvorfor <div id="footer"><p>

Er vel nok med <p id="footer">?

 

Veldig pent da :)

 

-----------------------------------------------------

 

SV seller seg sjøl hele tia, som det med Ingen karakterer på skolen osv.

Idioter hele gjengen!

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Hvis vi først skal snakke politikk:

Jeg er uenig med en hel del av sakene til SV, men det er likevel dem som står meg nærest. Stod mellom dem og AP på skolevalget, men det ble SV. "Nei til karakterer" er bare teit på VGS. Man må tåle såppas når man er så gammel, men jeg kunne godt ha fjernet mye av karakterene i grunnskolen. Om man hadde klart å få 100% dekning på VGS, kunne man gjerne ha fjernet karakterene helt i grunnskolen for min del.

 

I resultatet for skolevalget på skolen min, fikk forøvrig rød-grønt alternativ nesten 80% av stemmene. :) Derav fikk AP ca 57%..

 

Nå kommer vel Pirhana med noe høyre-greier, tenker jeg, hihihi. (EDIT: Han svarte før meg.)

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Når først skal snakke om politikk: (:p)

Noen som fikk den valgavisen i posten hin dagen? Der hadde de "anmeldelelse" av partienes hjemmesider. Med terningkast og hele pakken. Ikke ett eneste ord om tilgjengelighet, semantikk og denslags tho :(

 

 

EDIT: Btw, FrP for president! :w00t:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Nå kommer vel Pirhana med noe høyre-greier, tenker jeg, hihihi. (EDIT: Han svarte før meg.)
Hehe, slapp heeelt av! Jeg har ikke noe i mot at SU eller SV bruker serverteknologi fra verdens største programvareselskap, snarere tvert i mot. Men det blir litt latterlig når de på en side kjører ASP (og sikkert IIS på serveren) når de samtidig mener de er "tilhengere av åpen kildekode". Walk your talk?

 

SV er det partiet som har jobbet mest med dette den siste tiden (...) vi vil etablere tiltak med sikte på at internettbasert kommunikasjon med det offentlige skal være basert på åpne standarder og at programvare basert på åpne standarder favoriseres ved innkjøp av programvare med mer.

 

Quiz: Hvem var det som valgte å ikke signere ny SELECT 5.0 avtale med Microsoft på vegne av staten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...