Gå til innhold

GTA IV får ny utgivelsesdato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ryktene sier att pc versjonen kjem i oktober..

 

Fatter ikke hvor disse ryktene kommer fra, da det ikke engang er annonsert at spillet i det hele tatt blir å komme til PC. Rockstars laget aldri en Manhunt 2 utgave til PC.. Lucas Arts har tydeligvis bestemt seg for å kutte Indiana Jonas sjangeren fra PC, og det samme gjelder fortsettelsen til de som likte Jedi Academy. Alt kommer på konsoll. Spill oppnår ikke gode salgstall på PC. Crysis har solgt dårlig, samme med Unreal Tournament 2. Kanskje litt pga systemkravene og..

Lenke til kommentar
ryktene sier att pc versjonen kjem i oktober..

 

Fatter ikke hvor disse ryktene kommer fra, da det ikke engang er annonsert at spillet i det hele tatt blir å komme til PC. Rockstars laget aldri en Manhunt 2 utgave til PC.. Lucas Arts har tydeligvis bestemt seg for å kutte Indiana Jonas sjangeren fra PC, og det samme gjelder fortsettelsen til de som likte Jedi Academy. Alt kommer på konsoll. Spill oppnår ikke gode salgstall på PC. Crysis har solgt dårlig, samme med Unreal Tournament 2. Kanskje litt pga systemkravene og..

 

Kilde (rumor)

Lenke til kommentar

Ang. GTA IV-multiplayer:

 

Multiplayer

 

Online Multiplayer er bekreftet, men det vil ikke være en WOW eller Everquest type MMO. Det vil være en co-op multiplayer tilgjengelig i single player modus.

http://www.gta4.no/index.php?option=com_co...0&Itemid=29

 

...GTA IV vil ha multiplayer-funksjon, en betydelig bedre versjon enn det vi fikk oppleve i GTA:San Andreas som sådan, men Rockstar har ikke gått ut med mer informasjon om dette...

http://jonassr.wordpress.com/2007/07/27/cg...-theft-auto-iv/

 

Multiplayer

 

Multiplayer will be a feature of GTA IV but will not be an MMO, as noted by Dan Houser. It will be accessible from Niko's mobile phone and is aiming for up to 16 players, with a possibility of open-ended gameplay and exploring the whole city.

http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV#Multiplayer

 

Ikke spør meg hvor de fikk det bra... Spør dem.

 

EDIT: La til flere linker.

Endret av Amored
Lenke til kommentar
Det kommer helt sikkert en PC utgave etter en god stund.

(slik vi så med San andreas, Vice city, GTA 3 osv..)

 

Selge en stund på konsoll, før de deretter porter over på PC.

 

Og pcversjonen får dårligere karakterer en konsollversjonene ;)

Det skjedde og med GTA SA, best til PS2, dårligst til pc...

På PC-en er det jo masse skins og man kan lage egen radiokanal (det siste er veldig viktig for meg).

Lenke til kommentar
Det kommer helt sikkert en PC utgave etter en god stund.

(slik vi så med San andreas, Vice city, GTA 3 osv..)

 

Selge en stund på konsoll, før de deretter porter over på PC.

 

Og pcversjonen får dårligere karakterer en konsollversjonene ;)

Det skjedde og med GTA SA, best til PS2, dårligst til pc...

På PC-en er det jo masse skins og man kan lage egen radiokanal (det siste er veldig viktig for meg).

Pluss kortere loading ;)

Lenke til kommentar
Det kommer helt sikkert en PC utgave etter en god stund.

(slik vi så med San andreas, Vice city, GTA 3 osv..)

 

Selge en stund på konsoll, før de deretter porter over på PC.

 

Og pcversjonen får dårligere karakterer en konsollversjonene ;)

Det skjedde og med GTA SA, best til PS2, dårligst til pc...

På PC-en er det jo masse skins og man kan lage egen radiokanal (det siste er veldig viktig for meg).

Pluss kortere loading ;)

For å ikke glemme å savingen og bedre aim.

Lenke til kommentar

Er enig i at GTA var/er best til konsoll.

Til PC er det rett og slett altfor lett, og det er dårligere å f. eks kjøre bil osv..

I bilspill så er dette som regel ikke noe problem da man gjerne kan bruke ratt, men etterosm man hoper inne og ut av biler hele tiden så blir det fort litt stress å kaste seg forran rattet hver gang man skal ta en 10 sekunders kjøretur. ;)

 

Men best betyr ikke at det var noe dårlig til PC. For al del, det så jo en god del bedre ut på PC, og du hadde jo f. eks Multiplayeren. Dog var den helt crappy koda.

 

Og før noen legger meg over i "konsoll fanboy " skuffen, så trengs det ikke så altfor mye søking for å finne ut at jeg som regel holder for PC. ;)

Men i dette tilfellet så synes jeg det er best at de fokuserer mest på konsoller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det kommer helt sikkert en PC utgave etter en god stund.

(slik vi så med San andreas, Vice city, GTA 3 osv..)

 

Selge en stund på konsoll, før de deretter porter over på PC.

 

Og pcversjonen får dårligere karakterer en konsollversjonene ;)

Det skjedde og med GTA SA, best til PS2, dårligst til pc...

På PC-en er det jo masse skins og man kan lage egen radiokanal (det siste er veldig viktig for meg).

Pluss kortere loading ;)

Pluss dyrere pc må man ha siden da ps2 koster 999kr og viss du skal ha Sa til pc koster det nok mer enn ca 1300kr for PS2 og selve spillet ;)

 

 

Gleder meg så sykt til GTA IV, jeg hater 3personsspill til pc, der fordrar jeg det virkeligt

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...