Gå til innhold

Foo Fighters til Koengen i Bergen 11. juni 2008


noodles

Anbefalte innlegg

Muntlig eksamen gikk konge (6) og nå er det bare å glede seg vilt til konserten. Kommer mest for QOTSA som er mitt favorittband. Har egentlig ikke hørt så mye på FF, men skal vel bli greit det og. Noen som vet når QOTSA er på scenen? Eneste jeg husker er at portene åpnes 6, ellerno i den duren ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slenger med den siste setlista. Jeg tror man går et ganske greit inntrykk av hvordan de i Norge vil se ut også.

 

Let It Die

The Pretender

Times Like These

Breakout

Learn To Fly

Cheer Up, Boys (Your Make Up Is Running)

This Is A Call

Stacked Actors

Skin And Bones

Marigold

My Hero

Cold Day In The Sun

But, Honestly

Ballad Of The Beaconsfield Miners

Everlong

Monkey Wrench

All My Life

Big Me

Long Road To Ruin

Best Of You

 

Sjekk forøvrig www.foofighterslive.com.

 

Nå er det bare å glede seg! Det er 50% sjanse for at jeg har muntlig eksamen dagen etter konserten, så jeg satser på lærerstreik. xD Det er no way at går jeg glipp av yndlingsbandet mitt!

Tror dere man kan forvente seg denne spillelista til Norwegian Wood konserten også?

Var det denne de spilte i bergen?

Lenke til kommentar

Var der mest for QOTSA, og de leverte varene ^^ Når det kommer til FF så var de veldig bra, ikke helt min musikksmak, men selve showet og helheten på konserten var jo knall. Og ingenting slår triangelsoloen :!: "You just clapped for a fucking triangle solo!" eller noe i den duren. Han var jo knall morsom! ;)

Lenke til kommentar

Både QOTSA og Foos var knallbra, men lyden under QOTSA er den verste jeg har hørt noengang på konsert, og jeg har vært på en del. Bassen var altfor høy i forhold til resten av lydbildet, mikrofonen til Homme var både lav og skurrete, og alt ble jo bare grøt når Troy gjorde noe med gitaren sin. Så selv om QOTSA gjorde en bra "support"-jobb, så ødela lyden litt av opplevelsen. Og ikke minst at det er tredje gang jeg ser dem live, og enda har jeg aldri fått høre favorittsangen min, Avon. Men den verste sangen de har laget, Make It Wit Chu, spiller de hver gang. >.< Men må også huske at dette tross alt var en support-act, og da sier det seg også selv at det ikke er like bra som deres egne konserter. Da er det de som skal underholde, i går var jo tross alt fokuset på Foo Fighters.

 

Foo Fighters var fantastisk bra. Stort sett herlig setlist, med både fokus på en del sanger fra den nye plata, og ikke minst alle de gamle klassikerne, pluss en del litt eldre, mer "ukjente" (for mange) sanger også. Både reinspikka rock og akustisk kos. Og en spilletid på litt over to timer. Foos leverer som alltid. Dave Grohl er jo en født entertainer som frontfigur, og er fantastisk både til å dra igang publikum og snakke innimellom sangene. Som flere har nevnt - ekstremt morsom type, det kom en del gullkorn i går. :p

 

Men fantastisk konsert var det, de som ikke tok turen kan bare angre. =D

Lenke til kommentar

Foo Fighters var ganske morsomme, men ble såpass trøtt og tørst at jeg ikke ble underholdt bra nok.

Og ja, folkemengden var DØDSslapp.

Jeg syntes innekonsert pleier å ha litt mer stemning enn utekonsert også, kanskje lettere å få folk med da.

Morsomt når vokalisten prøvde å få folk til å synge på en eller annen sang, ble epic fail. Han bare sa "..no."

 

Noen som husker Maiden i Vestlandshallen? Der snakker vi bra publikum!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...