Gå til innhold

Foo Fighters til Koengen i Bergen 11. juni 2008


noodles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slenger med den siste setlista. Jeg tror man går et ganske greit inntrykk av hvordan de i Norge vil se ut også.

 

Let It Die

The Pretender

Times Like These

Breakout

Learn To Fly

Cheer Up, Boys (Your Make Up Is Running)

This Is A Call

Stacked Actors

Skin And Bones

Marigold

My Hero

Cold Day In The Sun

But, Honestly

Ballad Of The Beaconsfield Miners

Everlong

Monkey Wrench

All My Life

Big Me

Long Road To Ruin

Best Of You

 

Sjekk forøvrig www.foofighterslive.com.

 

Nå er det bare å glede seg! Det er 50% sjanse for at jeg har muntlig eksamen dagen etter konserten, så jeg satser på lærerstreik. xD Det er no way at går jeg glipp av yndlingsbandet mitt!

Tror dere man kan forvente seg denne spillelista til Norwegian Wood konserten også?

Lenke til kommentar
^ Ja. Om man ser på flere av de andre setlistene, så ser de ca. sånn ut, med små unntak. De satser på publikumsfavorittene. :)

 

Fint nick du har, forresten! Everlong er definitivt på topp 5-lista mi over yndlingssanger, om ikke øverst. <3

Supert, alltid kjekt å vite=)

 

Ja, everlong er vel en av mine topp 5 låter gjennom tidene også, men vanskelig å si hvilken som er den beste!

Lenke til kommentar
Sent ute som jeg alltid er klarte jeg nå nettop å få tak i billet, til min store overaskelse er det fortsatt flere igjen på billettservice! Drar mest for QOTSA, men Foo Fighters er ganske bra i min bok de og ^^

 

Skal dra der med folk fra klassen!

 

Aight! Er en liten gjeng som skal på tokt.

Drar mye for QOTSA jeg også. Vil ha med kamera :( Bah.

Endret av mamama
Lenke til kommentar

Trekker muntlig eksamen i morgen. Er så forbanna over at jeg solgte billettene mine, skulle egentlig på konserten. Burde gitt faen i muntlig egentlig. Kunne trukket faget i morgen, gått hjem, tatt fly/tog til Bergen, vært der og gått på konsert og tatt flyet hjem igjen etter konserten og sovet lenge på torsdag. Torsdag er andre forberedelsesdag før eksamen på fredag. Destruktivt å komme på dette nå, det skal jeg love deg...

 

Læreren gav meg beskjed om at jeg kunne glemme hva enn jeg skulle den 11., i og med at vi skulle trekke lokalt gitt eksamen samme dag som konserten er. Dermed solgte jeg billettene mine. Jaja... dere får ofre meg en tanke i morgen og tenke på hvor jævla gøy dere har det. ;)

Lenke til kommentar
Sent ute som jeg alltid er klarte jeg nå nettop å få tak i billet, til min store overaskelse er det fortsatt flere igjen på billettservice! Drar mest for QOTSA, men Foo Fighters er ganske bra i min bok de og ^^

 

Skal dra der med folk fra klassen!

 

Aight! Er en liten gjeng som skal på tokt.

Drar mye for QOTSA jeg også. Vil ha med kamera :( Bah.

Er det ikke lov med kamera?

Lenke til kommentar
Sent ute som jeg alltid er klarte jeg nå nettop å få tak i billet, til min store overaskelse er det fortsatt flere igjen på billettservice! Drar mest for QOTSA, men Foo Fighters er ganske bra i min bok de og ^^

 

Skal dra der med folk fra klassen!

 

Aight! Er en liten gjeng som skal på tokt.

Drar mye for QOTSA jeg også. Vil ha med kamera :( Bah.

Er det ikke lov med kamera?

 

Ikke speilrefleks i hvert fall. Kanskje lov med noe mindre ala dette 5-nikon-fsb_282447c.jpg

Lenke til kommentar
Mobiltelefon er vell lov til å ta med?

 

På Roger Waters x2 og Black Sabbath har mobiltelefon og mindre kompaktkamera vært lov å ta med. Jeg prøvde å ta med mitt ( http://photography-fun.com/photo/nikon%20d70.jpg ) på den ene Roger Waters konserten men ble stoppet og måtte legge sekken i en sånn bod som arrangøren (Norwegian Wood) hadde.

Regner med mobiltelefoner kan tas med siden bildene ikke blir så bra.

Endret av mamama
Lenke til kommentar
Trekker muntlig eksamen i morgen. Er så forbanna over at jeg solgte billettene mine, skulle egentlig på konserten. Burde gitt faen i muntlig egentlig. Kunne trukket faget i morgen, gått hjem, tatt fly/tog til Bergen, vært der og gått på konsert og tatt flyet hjem igjen etter konserten og sovet lenge på torsdag. Torsdag er andre forberedelsesdag før eksamen på fredag. Destruktivt å komme på dette nå, det skal jeg love deg...

 

Læreren gav meg beskjed om at jeg kunne glemme hva enn jeg skulle den 11., i og med at vi skulle trekke lokalt gitt eksamen samme dag som konserten er. Dermed solgte jeg billettene mine. Jaja... dere får ofre meg en tanke i morgen og tenke på hvor jævla gøy dere har det. ;)

 

Jeg føler med deg!

Det var en mulighet for at jeg kunne blitt trukket opp i morgen. Vurderte en periode å selge billettene, men fant ut at jeg hadde kommet til å angre for mye. xD

Heldigvis hadde jeg eksamen i går, så null stress!

 

Er likevel sinnssykt misunnelig på dere som skal se dem i Bergen. Begge yndlingsbandene mine på samme kveld, arrgh! Jeg kan i hvert fall trøste meg med at jeg så QotSA i Spektrum, og Foo Fighters på NW blir nok en stor opplevelse det også.

Lenke til kommentar
Jeg føler med deg!

Det var en mulighet for at jeg kunne blitt trukket opp i morgen. Vurderte en periode å selge billettene, men fant ut at jeg hadde kommet til å angre for mye. xD

Heldigvis hadde jeg eksamen i går, så null stress!

 

Er likevel sinnssykt misunnelig på dere som skal se dem i Bergen. Begge yndlingsbandene mine på samme kveld, arrgh! Jeg kan i hvert fall trøste meg med at jeg så QotSA i Spektrum, og Foo Fighters på NW blir nok en stor opplevelse det også.

 

Når Roger Waters spilte på Norwegian Wood i Oslo tok jeg buss frem og tilbake Bergen. Dagen etter konserten hadde jeg muntlig mediaeksamen og jeg som ikke får sove i bil eller buss døgnet :)

Hadde ikke overlevd å gå glipp av Roger Waters :p

Lenke til kommentar

^ Hehe. Man tenker jo gjerne at det blir once-in-a-lifetime-opplevelser, og da er det jo vanskelig å la være å gå, selvom det betyr at noe må ofres. :D

 

Men det er nå greiest å slippe dilemmaet om å gå eller ikke i det hele tatt. Du aner ikke hvor glad jeg ble da jeg fant ut at jeg var blandt dem som fikk ta eksamen først. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...