Gå til innhold

Foo Fighters til Koengen i Bergen 11. juni 2008


noodles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg tviler litt på om QOTSA ville "gått med på" å være oppvarmer i det hele tatt, skjønner ikke helt hvorfor de skulle gjort det når de er så store som de er. Blir nok mer eller mindre fullt sett, men samtidig så er det også Foo Fighters som er hovedartisten denne kvelden. Jeg for min del håper inderlig vi får se Grohl bak trommene under noen QOTSA-sanger, snakker vi Avon og No One Knows? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg minner om retningslinjene #9:

 

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

 

Salgs- og kjøpsannonser tillates ikke på forumet, og innlegg som strider med retningslinjene #9 har blitt fjernet fra tråden.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar

Så sykt kjipt! Mine to favorittband spiller og jeg har to billetter, men så har de vært så greie og satt opp eksamen 12. juni m.a.o konserten er midt i forberedelsestiden, så jeg kan ikke dra. Bor i Stavanger så det ville vært maks stress og ødeleggende for eksamenen. Helvete! Kos dere som skal, og nyt det!

 

Hvis jeg ikke kommer opp til eksamen, da bryter helvete løs :p

Endret av iStian
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Flere som er klar som faen? Dette gleder jeg meg helt sykt til! At QOTSA skal spille fikk meg til å kjøpe billett på sekundet. Hvis mister Grohl rocker litt på trommene under qotsa så Blir det bra!

 

Hvilken sanger er folk vil høre?

 

Jeg har ikke hørt så mye på qotsa utover det som har blitt spilt på radio osv, men må vel gjerne låne meg en cd med de.

 

Når det gjelder foo så er det vanskelig å plukke ut noe. Har skjønt at everlong akustisk ofte kommer avslutning på konsertene, den er en av favorittene.

 

Det hadde egentlig ikke gjort meg noe om det ble en ren hitparade da jeg ikke har sett dem live før.

 

Long road to ruin

Everlong

My hero

Learn to fly

Monkeywrench

Let it die

Breakout

All my life

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Slenger med den siste setlista. Jeg tror man går et ganske greit inntrykk av hvordan de i Norge vil se ut også.

 

Let It Die

The Pretender

Times Like These

Breakout

Learn To Fly

Cheer Up, Boys (Your Make Up Is Running)

This Is A Call

Stacked Actors

Skin And Bones

Marigold

My Hero

Cold Day In The Sun

But, Honestly

Ballad Of The Beaconsfield Miners

Everlong

Monkey Wrench

All My Life

Big Me

Long Road To Ruin

Best Of You

 

Sjekk forøvrig www.foofighterslive.com.

 

Nå er det bare å glede seg! Det er 50% sjanse for at jeg har muntlig eksamen dagen etter konserten, så jeg satser på lærerstreik. xD Det er no way at går jeg glipp av yndlingsbandet mitt!

Endret av Fluwesopp
Lenke til kommentar

Tull. En god konsert er fantastisk også i regn, ofte kan opplevelsen faktisk bli bedre hvis det regner skikkelig fordi det blir mer intenst. Josh Homme i QOTSA sa jo en gang at han elsker å spille når det regner, fordi publikum trekker mer sammen da og beveger seg mer for å holde varmen. Hadde selvfølgelig vært deilig å slippe å bli dassvåt, og vi får håpe vi slipper det, men om det så regner så gjør det meg lite. Konserten blir en fantastisk opplevelse uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...