Gå til innhold

Skurrete lyd ved samtale. Nokia N82


Anbefalte innlegg

på min N82 er lyden så dårlig at det er vanskelig å høre hva som blir sagt. Det er som om den som snakker har kjeften full av grøt. Dette gjelder bare den lille høyttaleren som man har ved øret, og ikke de to på siden. De lyder ok. For å kunne føre en samtale uten en masse "hæ, hva sa du nå" må jeg nødt til å bruke høyttalerene på siden.

 

Har ikke funnet noen mulighet til å justere lyden, annet enn volum da.

Er det andre som opplever dette?

 

Edit. Beklager. Trodde jeg hadde lagt denne under "Nokia N82 - diskuter den her!" Der gjorde jeg altså en feil.

Endret av kanikke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
på min N82 er lyden så dårlig at det er vanskelig å høre hva som blir sagt. Det er som om den som snakker har kjeften full av grøt. Dette gjelder bare den lille høyttaleren som man har ved øret, og ikke de to på siden. De lyder ok. For å kunne føre en samtale uten en masse "hæ, hva sa du nå" må jeg nødt til å bruke høyttalerene på siden.

 

Har ikke funnet noen mulighet til å justere lyden, annet enn volum da.

Er det andre som opplever dette?

 

Edit. Beklager. Trodde jeg hadde lagt denne under "Nokia N82 - diskuter den her!" Der gjorde jeg altså en feil.

 

få levert den inn til service! skal ikke være slik. hadde problem med en n82 jeg fikk hørte ikke hva folk sa og skurret, lav hørevolum selvom satt på maks. en annen n82 søsteren min har, var det høyt og klart lyd at en nesten får vondt hvis det står på maks. sendte den bare rett tilbake og fikk fikset det på garantien

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...