Gå til innhold

Lenovo Ideapad maskiner


Ohny

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Svaret er nok dessverre foreløpig "nei".

 

Fra Digi.no:

 

I første omgang vil Ideapad markedsføres i et begrenset antall land, nærmere bestemt USA, Frankrike, Russland, Sør-Afrika, Australia, Hongkong, India, Indonesia, Vietnam og Singapore.

 

Fra Lenovo Norge for digi.no bekreftet at det kun er utvalgte land der Ideapad skal selges, og at Norge inntil videre ikke er blant dem.

 

 

U110 har for liten skjerm for mitt bruk, men en U330 kan nok helt fint erstatte min Thinkpad T42. Har mailet Lenovo Norge om hvorvidt de kan skaffe tastatur med Norsk layout til U330. Har ingen tro på at det er tilgjengelig, men er verd et forsøk.

Lenke til kommentar
Er spent på hvordan du skal ordne < og > med klistremerker... Deretter kan du prøve å skrive php/html-kode uten krokodilltegna.

 

Har ikke prøvd denne løsningen selv. Lurer også på hvordan den virker. Og kan det være at det konkrete tstaturet som U330 har, ikke egner seg for en slik løsning?

 

For øvrig skjønte jeg ikke helt hva du mente med "ordne med < og >" og resten av setningen. Kan du forklare?

Lenke til kommentar

Se på tastaturet ditt. Til venstre for z-tasten har du en tast med krokodilletegna på (< og >). Denne tasten eksisterer ikke på amerikanske tastaturlayouts. Venstre shift-tast er bredere og tar opp plassen som < og > bruker på norske tastaturlayouts. Siden du mangler en tast hjelper ikke all verdens klistremerker. Krokodilletegnene brukes i massevis når man skriver php/html og annen kode, dermed blir det for mange helt umulig å klare seg uten.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...