Gå til innhold

Tips til iAudio-X5 erstatter


Anbefalte innlegg

Hei,

 

eg skal ha meg ny mp3-spelar. Eg har ein iAudio X5L som framleis fungerar, sjølv om den har eit par småskader. Den nye spelaren må vere i same klasse som iAudio X5L, bortsett frå at eg vil ha ein mindre spelar og dermed antakeleg ein flash-spelar. Altså:

 

- Lagring >= 8 GB

- Lydopptak i bra kvalitet (voice in)

- Lyden generelt bør vere bra

- God batteritid (viktig!)

- Må spele filer som flac og ogg vorbis

- Kan ikkje vere avhengig av iTunes eller WMP

 

Ting som ikkje er viktig:

 

- Filmavspeling

- Radio

- Pris (dvs. pris må vere mindre enn 4000,-)

 

Ettersom eg var nøgd med X5 har eg sett litt på iAudio, og ser at D2 passar ganske bra til mine behov. Er det nokon som har erfaring med den eller liknande spelarar? Har til dømes Iriver ein spelar som kan konkurrere mot D2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hei,

 

eg skal ha meg ny mp3-spelar. Eg har ein iAudio X5L som framleis fungerar, sjølv om den har eit par småskader. Den nye spelaren må vere i same klasse som iAudio X5L, bortsett frå at eg vil ha ein mindre spelar og dermed antakeleg ein flash-spelar. Altså:

 

- Lagring >= 8 GB

- Lydopptak i bra kvalitet (voice in)

- Lyden generelt bør vere bra

- God batteritid (viktig!)

- Må spele filer som flac og ogg vorbis

- Kan ikkje vere avhengig av iTunes eller WMP

 

Ting som ikkje er viktig:

 

- Filmavspeling

- Radio

- Pris (dvs. pris må vere mindre enn 4000,-)

 

Ettersom eg var nøgd med X5 har eg sett litt på iAudio, og ser at D2 passar ganske bra til mine behov. Er det nokon som har erfaring med den eller liknande spelarar? Har til dømes Iriver ein spelar som kan konkurrere mot D2?

 

Ta iaudio 7 over D2 når du ikke trenger video. 16GB koster 2300 på vostok.no, godt kjø, gir deg det du trenger og 60 timer batteri :)

Lenke til kommentar

Veit du noko om korleis mikrofonen er på dei to modellane? Opptak er relativt viktig, og ettersom prisforskjellen er ganske liten (ca 2100,- for D2 med 8GB vs. ca 2300,- for iAudio 7 med 16GB) kan eg helle mot D2 viss den er betre på fleire måtar enn at den har god støtte for video.

 

Er det nokon som veit om andre spelarar til ca. same prisklasse som kan samanliknast med desse produkta (iAudio 7 og D2)? Då eg kjøpte X5L for nokre år sidan såg eg ein del på iRiver, men eg har ikkje funne nokon tilsvarande konkurrerande modell frå dei no.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Veit du noko om korleis mikrofonen er på dei to modellane? Opptak er relativt viktig, og ettersom prisforskjellen er ganske liten (ca 2100,- for D2 med 8GB vs. ca 2300,- for iAudio 7 med 16GB) kan eg helle mot D2 viss den er betre på fleire måtar enn at den har god støtte for video.

 

Er det nokon som veit om andre spelarar til ca. same prisklasse som kan samanliknast med desse produkta (iAudio 7 og D2)? Då eg kjøpte X5L for nokre år sidan såg eg ein del på iRiver, men eg har ikkje funne nokon tilsvarande konkurrerande modell frå dei no.

 

Vet ikke med i7, men D2 har grei opptaksfunksjon som inlkuderer line-in via adapter, maks 256kbps WMA.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge sett på Cowon/iAudio som et av de eneste alternativene når det er snakk om lydkvalitet noen hakk over vanlig.

 

Les på www.anythingbutipod.com , finfin side

 

kanskje de har et review av i7

EDIT: joda http://www.anythingbutipod.com/archives/20...io-7-review.php

 

De snakker pent om Sansa Clip også, men da må du vente litt på 8gb og en rockbox-versjon til den... vet ikke om det er verdt bryet.

 

-canakas

Endret av canakas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg har lenge sett på Cowon/iAudio som et av de eneste alternativene når det er snakk om lydkvalitet noen hakk over vanlig.

 

Les på www.anythingbutipod.com , finfin side

 

kanskje de har et review av i7

EDIT: joda http://www.anythingbutipod.com/archives/20...io-7-review.php

 

De snakker pent om Sansa Clip også, men da må du vente litt på 8gb og en rockbox-versjon til den... vet ikke om det er verdt bryet.

 

-canakas

 

 

vi har en fin side ja :p

clip er en fin minispiller men ikke noe særlig mtp listen over specsene han nevner. i7 eller d2 er nok de beste alternativene

Lenke til kommentar

Eg har bestilt ein D2 frå vostok.no no, og reknar med eg vert nøgd. Den virka topp på alle områder med unntak av lommebruk, men det trur eg skal gå bra.

 

Det einaste eg ikkje veit om eg kjem til å verte nøgd med er mikrofonen. Eg er vand med X5, som har ein veldig god innebygd mikrofon (eg har tatt opp ein del konsertar og resultatet vert overraskande bra til å vere ein mp3-spelar).

 

No skulle eg ha kjøpt meg eit par nye øyrepluggar (eller hovudtelefonar) også. Eg har eit par Shure e2c som eg likar godt, men ledningane byrjar å sprekke og verte dårlege. Eg har også ein Sennheiser HD555. Denne likar eg veldig godt, men den slepp ut all lyden så eg kan ikkje bruke den på lesesal og på reiser. Eg treng difor ein erstattar til e2c... (hmm... dette er feil forum å ta opp ein slik sak, når eg tenkjer meg om, men eg skriv det likevel, eg).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Eg har bestilt ein D2 frå vostok.no no, og reknar med eg vert nøgd. Den virka topp på alle områder med unntak av lommebruk, men det trur eg skal gå bra.

 

Det einaste eg ikkje veit om eg kjem til å verte nøgd med er mikrofonen. Eg er vand med X5, som har ein veldig god innebygd mikrofon (eg har tatt opp ein del konsertar og resultatet vert overraskande bra til å vere ein mp3-spelar).

 

No skulle eg ha kjøpt meg eit par nye øyrepluggar (eller hovudtelefonar) også. Eg har eit par Shure e2c som eg likar godt, men ledningane byrjar å sprekke og verte dårlege. Eg har også ein Sennheiser HD555. Denne likar eg veldig godt, men den slepp ut all lyden så eg kan ikkje bruke den på lesesal og på reiser. Eg treng difor ein erstattar til e2c... (hmm... dette er feil forum å ta opp ein slik sak, når eg tenkjer meg om, men eg skriv det likevel, eg).

lommebruk: du kan programmere de tre knappene på toppen til å funke når den står på hold

http://www.jaben.net/shopping.html bestill x3 - egentlig x3i http://www.anythingbutipod.com/archives/20...-xbi-review.php

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Då sit eg med ein vel fungerande D2 (DAB 8GB), og er strålande nøgd! :)

 

Ein ting som er litt dumt: æ,ø og å visast ikkje når eg brukar dab-radio (har ikkje testa vanleg lydavspeling enno). :\

 

Synd med DAB, men det vises i alle fall ved vanlig lydavspilling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...