REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) (Gammel emnetittel).... men fy faen F.E.A.R er skummelt. Blir helt nervevrak når jeg spiller på kvelden. DAMN. haha. Slapp ut noen små-skrik under spilling. Damn, er jo konstant creepy. Endret 15. januar 2008 av Loso
RevX Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 (endret) SÅ skummelt er det da ikke. Den eneste formen for skrekk man møter er jo bare småjenter som spretter fram og sier bø en gang i blant. Hoppa litt i stolen noen ganger, men skummelt kan jeg ikke si at det var. Spiller heller Silent Hill eller Rule of Rose isteden. Derimot er FEAR et rimelig kult skytespill, det skal det ha. Endret 15. januar 2008 av RevX
Licht Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Verste er at etter at du har spilt gjennom det en gang eller to, er det fremdeles små ting her og der du ikke har fått med deg, som kommer til å ha en tilfredsstillende bø-effekt også da. Alma-spotting er omtrent som G-Man-spotting i Half-Life. Kjerringen er overalt, bare du ser deg litt rundt. Tips for fremtiden: Ikke spill Extraction Point eller Perseus Mandate når du engang tør å komme deg gjennom FEAR. Ikke bare er de ganske sucky sånn generelt, men de er heller ikke canon med tanke på storyline.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Skrevet 15. januar 2008 Verste er at etter at du har spilt gjennom det en gang eller to, er det fremdeles små ting her og der du ikke har fått med deg, som kommer til å ha en tilfredsstillende bø-effekt også da.Alma-spotting er omtrent som G-Man-spotting i Half-Life. Kjerringen er overalt, bare du ser deg litt rundt. Tips for fremtiden: Ikke spill Extraction Point eller Perseus Mandate når du engang tør å komme deg gjennom FEAR. Ikke bare er de ganske sucky sånn generelt, men de er heller ikke canon med tanke på storyline. Hehe, har nesten nettopp begynt. Kom forbi den der hallen med blod på taket også skjer det masse piss med hun jenta. Litt tidlig i spillet. Tror jeg har spilt i halv annen time til sammen.
Bruktbilen Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Synes det er et topp spill med masse freaky ting som skjedde, men jeg likte ikke hvor brå overgangen vekk fra de freaky tingene var. Det var egentlig bare et skytespill der man slengte inn skumle ting, men man glemmer de skumle tingene med engang, synes det var spennende hver gang noe rart skjedde, det var hvertfall en fin avledning fra den linære skytingen.
Moderat Bruker Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Tips for fremtiden: Ikke spill Extraction Point eller Perseus Mandate når du engang tør å komme deg gjennom FEAR. Ikke bare er de ganske sucky sånn generelt, men de er heller ikke canon med tanke på storyline. Avsluttet Extraction Point umiddelbart etter at hovedkappitelet var ferdigspillt. Maa si jeg synes det var noe av det kuleste (les skumleste) jeg har hatt musa mi i. Ikke bare var det creepy men det var ogsaa stor-kos action. Saa - Er ikke Perseus Mandate verdt aa spille? Selv ikke om jeg digga EP?
PanzerLoco Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Ser ikkje helt poenget med denne tråden... "FEAR er et skummelt spill." Javel? Er det for å opplyse folk om at det faktisk er skummelt? Er det en annmeldelse av spelet du vil fram til i ei noke rar innpakknin?
Licht Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 (endret) Avsluttet Extraction Point umiddelbart etter at hovedkappitelet var ferdigspillt. Maa si jeg synes det var noe av det kuleste (les skumleste) jeg har hatt musa mi i. Ikke bare var det creepy men det var ogsaa stor-kos action.Saa - Er ikke Perseus Mandate verdt aa spille? Selv ikke om jeg digga EP? Vel, Extraction Point syntes jeg ikke var så veldig skummelt, siden alle fakta da var på bordet om hva det var som foregikk osv. Det ukjente elementet forsvant liksom, og det eneste som var igjen var "monster i skap bø"-effekten ala Doom 3. Actionen er god, selvsagt, men det skulle da bare mangle når actionen i FEAR er god, og Extraction Point på alle måter bare er mer av det samme. Det er rent historiemessig Extraction Point svikter mest. Den henger overhodet ikke sammen med det som ble etablert i FEAR, og motsier seg selv litt for mye. Jeg spilte også demoen av Perseus Mandate, og den voldtar historien i akkurat samme grad som EP. I tillegg virker det som om de nye greiene de innførte i EP resirkuleres litt, samt at de faktisk har gjort den generelle kvaliteten på grafikken dårligere (!) for at spillet skal klare de litt større områdene som motoren egentlig ikke er bygget for å tåle. Både EP og PM ser jeg på som melkekuer i ytterste forstand. Disse to spilene er for FEAR-navnet det CD-i-spillene er for Zelda. De er ikke relevante for historien som ble startet i FEAR, fordi selve FEAR-universet fremdeles eies av Monolith (og deres oppfølger, Project Origin, kommer til å fortsette historien der hvor det opprinnelige FEAR avsluttet), mens Vivendi sitter igjen med navnet og en etter hvert utdatert motor. Om du gir blanke i historien, er det selvsagt flere mørke kroker å bli skremt av og ymse kloner å lemleste i både EP og PM. Endret 16. januar 2008 av Zealuu
master_al Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Avsluttet Extraction Point umiddelbart etter at hovedkappitelet var ferdigspillt. Maa si jeg synes det var noe av det kuleste (les skumleste) jeg har hatt musa mi i. Ikke bare var det creepy men det var ogsaa stor-kos action.Saa - Er ikke Perseus Mandate verdt aa spille? Selv ikke om jeg digga EP? Vel, Extraction Point syntes jeg ikke var så veldig skummelt, siden alle fakta da var på bordet om hva det var som foregikk osv. Det ukjente elementet forsvant liksom, og det eneste som var igjen var "monster i skap bø"-effekten ala Doom 3. Actionen er god, selvsagt, men det skulle da bare mangle når actionen i FEAR er god, og Extraction Point på alle måter bare er mer av det samme. Det er rent historiemessig Extraction Point svikter mest. Den henger overhodet ikke sammen med det som ble etablert i FEAR, og motsier seg selv litt for mye. Jeg spilte også demoen av Perseus Mandate, og den voldtar historien i akkurat samme grad som EP. I tillegg virker det som om de nye greiene de innførte i EP resirkuleres litt, samt at de faktisk har gjort den generelle kvaliteten på grafikken dårligere (!) for at spillet skal klare de litt større områdene som motoren egentlig ikke er bygget for å tåle. Både EP og PM ser jeg på som melkekuer i ytterste forstand. Disse to spilene er for FEAR-navnet det CD-i-spillene er for Zelda. De er ikke relevante for historien som ble startet i FEAR, fordi selve FEAR-universet fremdeles eies av Monolith (og deres oppfølger, Project Origin, kommer til å fortsette historien der hvor det opprinnelige FEAR avsluttet), mens Vivendi sitter igjen med navnet og en etter hvert utdatert motor. Om du gir blanke i historien, er det selvsagt flere mørke kroker å bli skremt av og ymse kloner å lemleste i både EP og PM. Skal kjøpe meg EP og enern til pcen. Men Perseus Mandate står jeg over, har prøvd det på 360en. Og det ser helt forferdelig ut, og figurene går på en veldig rar måte. Ser helt for jævlig ut. Men de to andre er kjempe bra, og gleder meg til den egentlige oppfølgeren
Morten Porten Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 håhåhå jeg husker jeg ble glad når jeg møtte på de klonene.. husker jeg alltid satt og svetta og pissa nesten i buksa når hu jenta kommer mot deg og du skriker "døøø kjerring" og fyrer av nailgunen din! åh kjære minner
Eplekaka88 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Har akkurat runda det... Einaste når eg blei redd er når dissa usynlige folka kjem hoppandes fram og blir synlig en pixel iframfor deg... Då gjekk det kaldt nedover ryggen... Men ikkje andre plassa...
Elendil Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Utviklarane har oppnått bra stemning i Fear. Skvatt eit par ganger.
Skagen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
vikingkylling Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 F.E.A.R. skummelt? Jaha, hvis du sier det... Personlig synes jeg det var vannvittig kjedelig da samtlige fiender jeg møtte før jeg ikke gadd mer er identiske (de kalles til og med kloner), og det eneste "skremmende" er hun lille jenta. Straks jeg forstod hun ikke kom til å gjøre noe som helst annet enn å dukke opp her og der brydde jeg meg ikke om henne lengre. Riktignok var det en og annen ting som burde ha vært skummelt, hadde det bare ikke vært så utrolig forutsigbart. Hadde det i det minste vært variasjon i fiendene eller områdene hadde det vært bedre, men neida. Stort sett kontorbygg og klonesoldater hele veien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå