Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva dekker bruktbil-garanti av feil/mangler på bruktbil?


Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Mazda 626 , 99 mod i november og fikk 3 måneders garanti på den.

Nå som garantien går ut 21 februar så har jeg bestilt en sånn bilsjekk hos NAF for å avdekke mulige feil innenfor garanti tiden.

Begynner nå å lure på om det er lurt.Veit ikke hva bruktbilgarantien dekker egentlig og lurer på hva jeg har krav på fikset gratis, altså hva den dekker.

Har allerede påpekt at setevarmern på passasjer setet ikke funker å bedt dem fikse det, noe de sa de skulle gjøre, men da jeg kom for å hente bilen sa verkstedssjefen at han likevel ikke var sikker på om bruktbilgarantien dekket det og at han skulle prate med salgssjefen om det.

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt meg en Mazda 626 , 99 mod i november og fikk 3 måneders garanti på den.

Nå som garantien går ut 21 februar så har jeg bestilt en sånn bilsjekk hos NAF for å avdekke mulige feil innenfor garanti tiden.

Begynner nå å lure på om det er lurt.Veit ikke hva bruktbilgarantien dekker egentlig og lurer på hva jeg har krav på fikset gratis, altså hva den dekker.

Har allerede påpekt at setevarmern på passasjer setet ikke funker å bedt dem fikse det, noe de sa de skulle gjøre, men da jeg kom for å hente bilen sa verkstedssjefen at han likevel ikke var sikker på om bruktbilgarantien dekket det og at han skulle prate med salgssjefen om det.

 

Det står vel i papirene du fikk da du kjøpte bilen hva garantien dekker.

Lenke til kommentar

Ta naf-testen. Jeg gjorde det da jeg kjøpte bil med samme avtale som deg, sparte en del tusen kr på det. Fikk dekket alt som var galt med bilen. (Det var en del)

 

Naf har vel en egen test for akkurat dette? Hadde i alle fall det for 3 år siden da jeg kjøpte bil.

Endret av cozmos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...