Gå til innhold

Har noen kjøpt Arcade 360 fra Elkjøp/Expert/Lefdal enda?


Mesterkokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle selger den for 1890kr nå og jeg lurer på hvor nye de er. Om de er "falcon" eller ikke rettere sagt.

Så hvis noen har kjøpt, sier strømboksen 175w eller 203w?

 

På tirsdag kjøpte jeg med premium på elkjøp på tirsdag, så over alle 360-ene som sto der men alle jeg så var 203 W.

 

De hadde pro der og den var 175 W men hadde ikke nok penger til den :(

Lenke til kommentar
Alle selger den for 1890kr nå og jeg lurer på hvor nye de er. Om de er "falcon" eller ikke rettere sagt.

Så hvis noen har kjøpt, sier strømboksen 175w eller 203w?

 

På tirsdag kjøpte jeg med premium på elkjøp på tirsdag, så over alle 360-ene som sto der men alle jeg så var 203 W.

 

De hadde pro der og den var 175 W men hadde ikke nok penger til den :(

 

Pro? Du mener kanskje Elite?

 

Din kan være falcon selv om det står 203w på esken. Sjekk strømboksen å se om den er 175w eller 203.

Lenke til kommentar

Tydelig at 360 ikke selger all verden her til lands nei...

 

Ville tro mange hadde kjøpt denne nå siden den er så billig men tydeligvis ikke.

 

Var innom en Expert og der kostet arcade søren meg 2390. Altså 500kr dyrere i butikk! Rimelig drøyt synes jeg. Alle var 175w i butikken men litt skummelt å bestille blindt fra nett siden det kan være gamle maskiner de har på lager.

Lenke til kommentar
de xboxene som selges på elkjøp her hvor jeg bor, som da altså er premium står det 203w utenpå alle eskene, jeg og broren min kjøpte samtidig, inni min var det 203w og inni hans 175w... jævlig latterlig spørr du meg

 

Ja, er visst noen som har 203w på pakken enda trafoen er 175w. Noe som betyr at den er falcon. Du får bytte maskin med broren din når han ikke ser. :p

 

Så det tryggeste akkurat nå er nok å gå for de som har 175w på pakken. Bare litt verre å vite om det de selger på nett har det. Frister ikke å kjøpe i butikk når det koster 500kr mer der.

Lenke til kommentar
DVD-spilleren bråker noe inni helvete. Hvis det stemmer at Falcon skal bråke mindre enn den gamle så MÅ den ha vært sykt høy...

 

DVD-drevet sin hastighet er konstant, gammelt chipset eller ei. Og det har vel heller aldri blitt sagt at den nye versjonen skal støye noe særlig mindre.Derimot med mindre strømforbruk og nyere chipset er faren litt mindre for at maskine tar kvelden.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Å Joda du. Har fulgt med på hva dere nissene skriver her :p

Har vært snakk om at den skulle støye mindre bla bla pga mindre varmeutvikling og alle mulige andre spekulasjoner :p

 

Det er forsåvidt riktig det med varme, ergo mindre viftestøy.Men det hjelper jo lite når der er DVD-drevet som er støykilde nr.1. Og det har jo ingenting med varme å gjøre.

 

Som ein annen kar her inna sa, voldsom til mye lettere PSU på denne versjonen her er i forhold til den gamle.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
På eska boksen var i står det 203W, og på den strømgreia står det 175 :hmm:

Det siste er vel rett?

 

Da har du en falcon ja :)

 

Og som det blir sagt her så er det DVD-romen som støyer mest. Jeg skal derfor flashe min DVD-rom (BenQ) med ny firmware slik at DVDene snurrer 8x hastighet istedenfor 12x. Det skal hjelpe en del... Men likevel, jeg er vant med min lydløse (tilnærmet) xbox, så xbox 360 er og blir en støyende konsoll.

 

 

Jeg bestilte for øvrig en Xbox 360 arcade, og som andre her fikk jeg BenQ og falcon.

Lenke til kommentar
På eska boksen var i står det 203W, og på den strømgreia står det 175 :hmm:

Det siste er vel rett?

 

Da har du en falcon ja :)

 

Og som det blir sagt her så er det DVD-romen som støyer mest. Jeg skal derfor flashe min DVD-rom (BenQ) med ny firmware slik at DVDene snurrer 8x hastighet istedenfor 12x. Det skal hjelpe en del... Men likevel, jeg er vant med min lydløse (tilnærmet) xbox, så xbox 360 er og blir en støyende konsoll.

 

 

Jeg bestilte for øvrig en Xbox 360 arcade, og som andre her fikk jeg BenQ og falcon.

 

Har også bestilt en 360 arcade fra Lefdal, håper på BenQ og falcon.....lyst til å flashe en ekstra konsoll :) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...