Gå til innhold

Crysis II Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slik Crysis slutter synes jeg neste kapittel burde komme ganske snart og bruke stort sett samme spillmotoren, som i HL2-sagaen. Jeg klarer meg i hvert fall fint med den grafikken i 4-5 år til.

 

 

ganske enig. crysis motoren hadde fint takla å bli brukt til 2'ern og med en ny fotorealistisk motor som en slags finale til 3'ern. passa mye bedre og folk er sultene på mer crysis slik jeg har oppfatta det

Lenke til kommentar
Ah, slike tråder irriterer meg huet av! Hadde noen vist om når, så hadde enten Gamer.no, Gamereactor, Spillmagasinet, Gametrailers, IGN, Gamestop eller andre vært ute med det forlengst.

 

Les der, og stopp med slike tråder.

 

Enig.. ikke vits med en tråd om et spill vi ikke vet en dritt om heller(eller ihvertfall ekstremt lite) ..

Lenke til kommentar
Viss jeg skal i hele tatt ha en pc når Crysis II kommer, hvor mye må jeg ut med da?

Da skjønner jeg ikke vitsi å kjøpe en pc nå og senere må jeg sannsynligvis oppgradere enda mer.

 

kommer ann på hvor høye innstillinger du skal ha. men en 10-15000 kroners pc når crysis 2 kommer ut burde gjøre jobben

Lenke til kommentar
Viss jeg skal i hele tatt ha en pc når Crysis II kommer, hvor mye må jeg ut med da?

Da skjønner jeg ikke vitsi å kjøpe en pc nå og senere må jeg sannsynligvis oppgradere enda mer.

 

kommer ann på hvor høye innstillinger du skal ha. men en 10-15000 kroners pc når crysis 2 kommer ut burde gjøre jobben

Enig, Jeg planlegger å kjøpe en pc til 15 tusen når Crysis II kommer.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Ah, slike tråder irriterer meg huet av! Hadde noen vist om når, så hadde enten Gamer.no, Gamereactor, Spillmagasinet, Gametrailers, IGN, Gamestop eller andre vært ute med det forlengst.

 

Les der, og stopp med slike tråder.

 

Enig.. ikke vits med en tråd om et spill vi ikke vet en dritt om heller(eller ihvertfall ekstremt lite) ..

 

Da har vi uansett en tråd der vi kan diskutere forhåpninger om oppfølgeren til Crysis.

Tråden heter jo Crysis II Tråden, og en trenger vel nødvendigvis ikke svare på det trådstarter spør om, med et slikt navn på tråden. Men det er nå min mening.

 

OT: Jada, gleder meg fortsatt, men gidder ikke oppgradere denne gangen også, bare for å spille det (med mindre jeg vinner i lotto).

Lenke til kommentar

æsj, hvis crysis warhead kommer til å ha samme handling (bare tilbake i tid med ny dude) og de samme alien'sa føler jeg fort det kommer til å bli kjipt. med mindre utviklerne kommer opp med masse positive overaskelser underveis..

 

å kille koreanerne var fett, resten var døvt

Lenke til kommentar
æsj, hvis crysis warhead kommer til å ha samme handling (bare tilbake i tid med ny dude) og de samme alien'sa føler jeg fort det kommer til å bli kjipt. med mindre utviklerne kommer opp med masse positive overaskelser underveis..

 

å kille koreanerne var fett, resten var døvt

 

 

HÆ skal spillet gå baklengs? som star wars? skal det ikke gå fremover?

Lenke til kommentar

usikker. leste bare dette

 

- sitat fra link:

"Crysis Warhead er et helt nytt spill med en ny helt og historie. Hovedpersonen denne gangen er en av medsoldatene dine fra Crysis, sersjant Michael «Psycho» Sykes, og handlingen foregår parallelt med historien i det første spillet. Sersjant Sykes skal være mer aggressiv og pågående en hovedpersonen i Crysis, men har de samme nano-kreftene."

http://www.gamer.no/artikler/crysis_warhead_bekreftet/52584

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...