Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kan en dame være pedofil?


bkf_94

Anbefalte innlegg

hvis noen finner en artikkel på nettet f.eks

''Hadde sex med 34 åring

 

hei jeg er en 14 år gammel jente som hadde sex med en 34 år gammel mann''

 

da tenker alle ''pervo!!!'' (til fyren :p)

 

men hva hvis det var en 14 år gammel gutt som var med en 33 år gammel dame ville hun vært pedofil da?

har alltid lurt på det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pedofil er jo betegnelsen på folk som liker barn som IKKE er kommet i puberteten. Så og kalle en 34 åring som knuller jenter på 14 pedofil, blir feil. Hebefil er derimot noen som liker unge jenter og gutter som er midt i puberteten, feks 13 til 16 år.

 

Og ja, pedofili er ikke begrenset til det manlige kjønn.

Lenke til kommentar
Begrepet pedofili er til de grader misbrukt i media. Har til og med sett eksempler på "pedofile" som har hatt sex med jenter på 15 år..

 

Legningen bryr media seg lite som, i og med at det er under den seksuelle lavalder. Enten man er hebefil eller pedofil, så bryter man jo loven uansett.

 

Men rent moralsk sett er det ikke noe galt i å ha sex med en samtykkende jente på 15 som er ferdig med puberteten, og når man da blir stemplet i samme bås som de som voldtar småunger, er det noe galt ja..

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Begrepet pedofili er til de grader misbrukt i media. Har til og med sett eksempler på "pedofile" som har hatt sex med jenter på 15 år..

 

Legningen bryr media seg lite som, i og med at det er under den seksuelle lavalder. Enten man er hebefil eller pedofil, så bryter man jo loven uansett.

 

Men rent moralsk sett er det ikke noe galt i å ha sex med en samtykkende jente på 15 som er ferdig med puberteten, og når man da blir stemplet i samme bås som de som voldtar småunger, er det noe galt ja..

 

Vel, slik er nå media en gang blitt.

Lenke til kommentar
per definisjon er hun pedofil og dømmes for seksuell omgang med folk under aldersgrensen.

Det er feil. Jeg svarte på dette i en lignende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=10303448

 

Straffeloven skiller også mellom sex med personer under 14 år, og sex med personer over 14 år, men under 16 år. For sex med personer under 14 år er strafferammen 10 år, men man kan idømmes opptil 21 års fengsel i spesielt grove tilfeller. Forvaring er vel heller ikke usannsynlig da.

 

Men, for å svare på topic; ja, selvsagt kan en dame være pedofil.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Men rent moralsk sett er det ikke noe galt i å ha sex med en samtykkende jente på 15 som er ferdig med puberteten, og når man da blir stemplet i samme bås som de som voldtar småunger, er det noe galt ja..

 

Er nok en del mennesker som sier deg imot på den, gitt. En på 15 er fortsatt ett barn, uansett om du har hatt mensen i ti år, og fultutviklete pupper, man skal gjerne ha litt i hodet og.

Lenke til kommentar

Må man ha litt i hodet for å ha sex? Da kjenner jeg maaange voksne godt over 25 som ikke burde drive med slikt. Hvis man skulle sortere vekk dem som ikke var like smarte eller voksne som en selv, er det en god del av oss som ville fått problemer med å finne en partner. Så det argumentet der faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Buzios

Ja, så klart hun er en smule pedofil. Men, men.....

Jeg hadde som ung gutt på 14 en affære med en dame på ca 45 og h.ar aldri tatt skade av det. Tvert imot. Det varte i ca 2 år og var en så sterk opplevelse at jeg aldi kommer til å glemme den. Den som reagerte sterkest på dette var min mor som på en eller annen måte fikk greie på dette. Helt hysterisk var hun, men gikk heldigvis ikke til anmeldelse.

Er ca 60 nå......

Lenke til kommentar
Må man ha litt i hodet for å ha sex? Da kjenner jeg maaange voksne godt over 25 som ikke burde drive med slikt. Hvis man skulle sortere vekk dem som ikke var like smarte eller voksne som en selv, er det en god del av oss som ville fått problemer med å finne en partner. Så det argumentet der faller på sin egen urimelighet.

 

Jeg trur det han mente var at når aldersforskjellen mellom en under 16 og en over 16 ikke er så stor.

Egentlig så kan man bli straffet hvis en er under 16 og en er over har sex, det er da en over 16 som blir straffet.

Men hvis en 17 åring blir anmeldt for å hatt frivillig sex med en 15 åring, så blir nok saken henlagt, de to blir regna som ca. like gammel i hodet, og det er bare naturlig. Loven er ikke der for å hindre to personer og elske hverandre.

 

Loven skal hindre at en 60 åring skal kose seg med en 15 åring
Lenke til kommentar
Men rent moralsk sett er det ikke noe galt i å ha sex med en samtykkende jente på 15 som er ferdig med puberteten, og når man da blir stemplet i samme bås som de som voldtar småunger, er det noe galt ja..

 

Er nok en del mennesker som sier deg imot på den, gitt. En på 15 er fortsatt ett barn, uansett om du har hatt mensen i ti år, og fultutviklete pupper, man skal gjerne ha litt i hodet og.

Så det finnes bare to stadier i livet? Barn og voksen? Hva med tenåring, ungdom?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...