Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bade i dritt. Lett. Det er noe jeg kan leve med i etterkant, men å ligge med moskva-marit tror jeg ville skada meg for livet. En kjapp dukkert og en dusj fjerner diare lett!

 

Urinere gjennom nesa og drite ut av munnen resten av livet

 

eller

 

Du stinker dritt (bokstavelig talt) resten av livet?

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
10 tilfeldige mennesker. Det dør tusener av hver dag uten at jeg så mye som trekker en tanke over det.

 

Litt OT, men tenk om de 10 personene hadde vært deg, moren din, faren din, de 2 brødrene dine, søsteren din og andre som står deg nær? Da hadde du sikkert svart annerledes, og hatt en litt annen tankegang. Sant skal sies at forslaget mitt der var svært usannsynlig, men jeg bare trakk fram et poeng.

 

----------------------------

 

Bade i dritt. Lett. Det er noe jeg kan leve med i etterkant, men å ligge med moskva-marit tror jeg ville skada meg for livet. En kjapp dukkert og en dusj fjerner diare lett!

 

Urinere gjennom nesa og drite ut av munnen resten av livet

 

eller

 

Du stinker dritt (bokstavelig talt) resten av livet?

 

Stinke dritt resten av livet. Jeg kunne kappet av meg nesa når som helst.

 

 

Hoppe ned fra en 20 meters høyde, eller skjære av deg en finger?

Lenke til kommentar
10 tilfeldige mennesker. Det dør tusener av hver dag uten at jeg så mye som trekker en tanke over det.

 

Litt OT, men tenk om de 10 personene hadde vært deg, moren din, faren din, de 2 brødrene dine, søsteren din og andre som står deg nær? Da hadde du sikkert svart annerledes, og hatt en litt annen tankegang. Sant skal sies at forslaget mitt der var svært usannsynlig, men jeg bare trakk fram et poeng.

Ja, tenk om hva viss at dersom noe hadde skjedd. Sorry, men gidder ikke ofre det en tanke at det kunne ha vært familier av meg. Større mulighet for at det ikke var noen kjente. Derfor. Hadde spørsmålet vært om å drepe 10 kjente mennesker hadde saken stilt seg annerledes, men det var altså ikke det i utgangspunktet.

Du kan dø av en stein i huet nå, tenk på det. Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Bare tåpelig å bekymre seg over ingenting.

 

Bade i dritt. Lett. Det er noe jeg kan leve med i etterkant, men å ligge med moskva-marit tror jeg ville skada meg for livet. En kjapp dukkert og en dusj fjerner diare lett!

 

Urinere gjennom nesa og drite ut av munnen resten av livet

 

eller

 

Du stinker dritt (bokstavelig talt) resten av livet?

 

Stinke dritt resten av livet. Jeg kunne kappet av meg nesa når som helst.

 

 

Hoppe ned fra en 20 meters høyde, eller skjære av deg en finger?

Skjære av en finger. Bedre enn å brekke diverse ben. Kan vel klare seg relativt godt uten en finger iforhold til gips fra skulder til tå :)

 

sveve ut i verdensrommet eller slippes ut av u-båt på 10000 meters dyp? (Ja, du vil dø.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...