Gå til innhold

Det beste av to onder!


Anbefalte innlegg

Tråden går ut på følgende:

 

En person gir deg valget mellom to forskjellige alternativer, og du må svare en av dem (det er ikke lov å lure seg unna på noe vis).

 

Det skal IKKE svares i enkeltord, det må ligge en forklaring på hvorfor du velger akkurat det alternativet. Jeg oppfordrer alle til å ignorere de innleggene som ikke inneholder en forklaring, og heller svare på den foregående posten.

 

Som i alle andre leker, så skal den som svarer komme med en ny oppgave.

 

Edit: Oppgaven må ikke bestå av to onder, det kan også være to gode ting, så lenge det bare blir et relativt vanskelig valg ;)

 

 

Jeg starter med denne:

 

Du er stum, døv, kan ikke lukte noe og kan ikke smake noe.

 

eller

 

Du har alle sansene intakt, men nesa og munnen din har begge bytta plass.

 

HUSK, gi en forklaring på hvorfor!

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje jeg ville valgt det andre alternativet. Så hadde jeg enten dekt meg til før jeg gikk ut, eller evt. utnyttet mitt spesielle utseende til noe gøy. Kunne vist det frem på sirkus eller noe og tjent penger på det.

 

 

Du må amputere en finger på den handa du bruker mest (høyre på vanlige, venstre på skjeivhendte), hvilken skulle det vært? Tommel eller pekefinger?

Lenke til kommentar

Ville nok kuttet pekefingeren. Det å gripe (om) noe virker veldig vanskelig, for ikke å si umulig, å gjøre uten tommelfingeren.

 

Tatt fra Radioredepsjonen: Ville du hatt sex med Mira Craig så mye du bare orket, uten å kunne si det til noen, eller hatt sex med henne én gang og si det til alle?

 

Edit: Strengt tatt er vel ikke dette to onder, men i det minste et relativt vanskelig valg. Håper trådstarter ser gjennom fingrene her. :)

Endret av Koffert
Lenke til kommentar

Jeg hadde vlgt alt. 2, for da hadde det blitt mye oppstyr rundt meg og Mira, og jeg hadde blitt berømt som "den tjukke tenåringen som har seg med popstjernene" i Se og Hør og kanskje fått draget på noen chicks :p

 

Alt. 1 Skjære av deg ditt edleste organ (med legetilsyn ol.) og få 99.999.999.999.999,-.

eller

Alt. 2 Beholde ditt edleste organ, men fått juling av torpedoer hver dag siden du plutselig skylder 1.000.000.000,-

Lenke til kommentar

Den var enkel, mitt edleste organ skal naturligvis beholdes for enhver pris. Men Koffert sin, den var vrien!

 

Fra rubenman: Ville du blitt kåt hver gang du ble sur, eller sur hver gang du ble kåt?

 

Det vil jo bare svinge èn vei da, ellers ender du jo opp sur og kåt uansett. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er jo veldig glad i dyr, især bikkjer, og tanken på å påføre den vondt byr meg tvert imot. På den annen side, å ha sex med et dødt menneske er jo også rimelig avskyelig, men på den annen side vil jo ikke liket hverken kjenne nytelse eller ubehag. Men hvordan kan man vite at bikkja ville hatt det vondt? Nei, jeg går under tvil for bikkja.

 

Oralsex med din egen far, eller vaginalsex med mor?

Lenke til kommentar

Siden du sier "spist levende" regner jeg med at løven ikke vil gå etter strupen din og drepe deg i starten men heller begynne og tygge på beinet ditt. Og haien vil begynne og rive deg opp før du drukner. Jeg baserer mitt valg på at man fortsatt er dødelig selv om man blir spist levende og vil etterhvert dø av skadene. Ikke at man blir/er en slags zombie som ikke dør selv om man er delt i 2 og innvollene dine er spist opp.

 

Så mitt valg ville blitt hvithaien. Forhåpentligvis vil den raskt rive meg i 2 sånn at jeg dør momentant, istedenfor en løve som først tar 1 bein, så det andre beinet osv.

Det var mitt svar, nå kommer det et nytt valg:

 

Drikke 1 liter sweet chilisause eller 1 liter møllers tran som er blitt produsert på denne Fabrikken

Du kan ikke bruke mer enn 15 min på og drikke det opp. Kan heller ikke drikke noe annet samtidig for å skylle ned. Og du må vente 1 time før du kan spise/drikke noe etter at du har drukket opp.

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg helt høyden på fallet. Fordi det har vel egentlig mye å si. Men tror jeg tar balltre, det gjør kanskje jævlig vondt der og da men det går over. At jeg blir steril kan jeg også komme over. Bedre det en ødelagte organer o.l.

 

Så dette er tatt i fra AVGN, til de som vet hvem han er. Uansett, du står i et basseng med piss, som når deg opp til halsen. En person står oppe med en tiliters-bøtte med dritt. Dukker du da under pisset for å unngå driten, eller tar du driten rett i trynet?

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg helt høyden på fallet. Fordi det har vel egentlig mye å si. Men tror jeg tar balltre, det gjør kanskje jævlig vondt der og da men det går over. At jeg blir steril kan jeg også komme over. Bedre det en ødelagte organer o.l.

 

Så dette er tatt i fra AVGN, til de som vet hvem han er. Uansett, du står i et basseng med piss, som når deg opp til halsen. En person står oppe med en tiliters-bøtte med dritt. Dukker du da under pisset for å unngå driten, eller tar du driten rett i trynet?

 

 

 

Jeg dukker. Siden jeg står i piss til halsen, hvorfor ikke bare dukke i piss? Da slipper jeg å få masse bæsj i håret også.. Forhåpentligvis enklere å dusje av seg pisset en å måtte gnikke på bæsj....

 

 

 

 

 

Ville du, fått føttene og hoftene kjørt over av en bulldoser, eller fått alle leddene i kroppen untatt nakken brukket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...