Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke bare hjelpe gutten? Det er greit nok at det er en artikell rett under denne som har svaret, og han burde ha leitet/søkt litt først, men er det så vanskelig å bare skrive inn koden isteden for å mase å mase om at han burde søke..

 

Private Sub TextBox1_KeyDown(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.KeyEventArgs) Handles TextBox1.KeyDown
	If e.KeyCode = Keys.Enter Then
		WebBrowser1.navigate(textbox1.text)
	End If
End Sub

Lenke til kommentar

Gratz! Manfred har 1337 posts :D

on-off-topic:

 

miXer: Når vi har fått litt erfaring herfra, blir det litt kjedelig og irriterende å poste samme tingen flere ganger bare fordi trådstarter ikke gidder å søke.

Det at vi kan velge å ikke svare på tråden, er en annen sak som vi ikke skal diskutere her ;)

Dessuten er Ctrl+C, Ctrl+V "programmering" FY!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gratz! Manfred har 1337 posts :D

on-off-topic:

 

miXer: Når vi har fått litt erfaring herfra, blir det litt kjedelig og irriterende å poste samme tingen flere ganger bare fordi trådstarter ikke gidder å søke.

Det at vi kan velge å ikke svare på tråden, er en annen sak som vi ikke skal diskutere her ;)

Dessuten er Ctrl+C, Ctrl+V "programmering" FY!

OT: Jo da, det sier dere er FYFY, men nå som jeg har begynt å lese gjennom kodene så begynner jeg å skjønne litt mer og da begynner det å bli gøy =D Jeg tror, for de som leser gjennom kodene, vil lære av oppbygningen etc. Før når folk sa noe om å bruke Shall funksjonen skjønte jeg ingenting =/

 

synes det er litt merkvürdich hvordan "webbrowser" er noe av det første noobs lager, med tanke på at mulighetene er uendelig, så velger alle å lage et shell til Internet Explorer...

 

jaja...

Der er fordi når men starter VB 08 de første gangene så kommer det automatisk opp en side som microsoft har laget der man lærer å lage en VELDIG basic webbrowser. Der er videoguide der etc..

Lenke til kommentar

Ja og trykker F1... men jeg klarer uansett ikke alltid (veldig sjeldent) å rette feilene.. er som sagt veldig fersk.

 

Uansett var det ikke det store og hele poenget med inlegget mitt:

 

QUOTE(GeirGrusom @ 14/01-2008 : 14:49)

Gratz! Manfred har 1337 posts

on-off-topic:

 

miXer: Når vi har fått litt erfaring herfra, blir det litt kjedelig og irriterende å poste samme tingen flere ganger bare fordi trådstarter ikke gidder å søke.

Det at vi kan velge å ikke svare på tråden, er en annen sak som vi ikke skal diskutere her

Dessuten er Ctrl+C, Ctrl+V "programmering" FY!

 

OT: Jo da, det sier dere er FYFY, men nå som jeg har begynt å lese gjennom kodene så begynner jeg å skjønne litt mer og da begynner det å bli gøy =D Jeg tror, for de som leser gjennom kodene, vil lære av oppbygningen etc. Før når folk sa noe om å bruke Shell funksjonen skjønte jeg ingenting =/

Endret av Pilarwiki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...