RulleRimfrost Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har et CMS laget i PHP. I dette tenkte jeg å integrere noen Java-skjema som kjører på en annen server, enten ved Include eller Frameset. Det jeg lurer på er om en submit/POST inne i framen (til script som ligger på skjemaserver), vil reloade hele portalsiden, eller om den kun vil reloade framen slik at skjemaets svar-side vil komme opp i framen, selv om portalsidens frameset linker til skjemaets 1.side?
mikk- Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Hm. Hvorfor bruker du java-skjema (altså slike som er på nettbanker?) i det hele tatt? Krypteres dataen før den sendes? Jeg tror det beste er å legge appletten inn i HTML-koden uten en iframe. Hvis du skal bruke iframe, må du nok ty til en løsning med videresending, vil jeg tro.
RulleRimfrost Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 Forms-applikasjonen kjører på en egen server med sertifikat, sikkert noe Tomcat/WebSphere-greier, og har dessverre ingen webservice enda. Tenkte jeg skulle tilby integrering i PHP-baserte kundeportaler. Ser litt teit ut med generiske popup-vinduer i 2008... Får drite i det å kjøre vindu til servicen er på plass. Testet med include, og det funka rett dårlig.
semafor Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Alt som foregår inne i en iframe, forblir i iframen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå