Gå til innhold

HW.no-treff i Bergen


Eplefe

Møteplassen?  

85 stemmer

  1. 1. Velg her!

    • T.G.I. Fridays
      11
    • Egon
      4
    • Peppes
      12
    • Dolly
      7
    • Kinaresturant
      5
    • Jeg skal ikke på treffet, jeg vil bare stemme
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TGI på i en helg er jo lik skrik og skral, det som er negativt i så måte. Men jeg er en stor tilhenger av deres Jack Daniels chicken og biffene er ikke så himla gale heller. Helgen rundt 7-8. februar er ser det ut til at jeg skal møte bergensmoderatorene, så da blir det uaktuelt. Jeg skal i bryllup i Oslo helgen 22.-23. februar, så da er jeg i feil del av landet. Men har nå lyst til å ta turen innom og se om jeg får Snorre til å mase litt (gutten er jo så stille). Men kalenderen er full av gjøremål for tiden, men får nå følge med i tråden og se hvilken dato som kommer opp. :)

Lenke til kommentar
TGI på i en helg er jo lik skrik og skral, det som er negativt i så måte. Men jeg er en stor tilhenger av deres Jack Daniels chicken og biffene er ikke så himla gale heller. Helgen rundt 7-8. februar er ser det ut til at jeg skal møte bergensmoderatorene, så da blir det uaktuelt. Jeg skal i bryllup i Oslo helgen 22.-23. februar, så da er jeg i feil del av landet. Men har nå lyst til å ta turen innom og se om jeg får Snorre til å mase litt (gutten er jo så stille). Men kalenderen er full av gjøremål for tiden, men får nå følge med i tråden og se hvilken dato som kommer opp. :)

It all depends. jeg er nok ikke veldig flink til å snakke muntlig nei. Føler hele tiden at jeg avbryter folk. Dessuten vil jeg ikke si noe uten at jeg har noe vetugt å si. Tror det hjelper om man bare kommer inn på de rette emnene. Noe som jo er greit med et forum. Kan jo vrake og velge i emner å diskutere her. Jeg kan sikkert sitte i en halvtime og mase om piano f. eks. Men det blir jo lite interessant for de som ikke spiller instrumenter. Så det kommer helt ann på. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...