Gå til innhold

HW.no-treff i Bergen


Eplefe

Møteplassen?  

85 stemmer

  1. 1. Velg her!

    • T.G.I. Fridays
      11
    • Egon
      4
    • Peppes
      12
    • Dolly
      7
    • Kinaresturant
      5
    • Jeg skal ikke på treffet, jeg vil bare stemme
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Synes det bare er hysterisk å sette opp et alternativ for hvor man vil spise med hvor ANDRE ikke liker maten. Da går man virkelig inn for å være vanskelig :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hehe, kanskje litt kryptisk av meg. Jeg synes bare det var latterlig at en bruker i pollen satt opp at han ville spise på Dolly fordi Eplefe ikke likte maten der... Setter ikke stemningen helt syns jeg ;)

 

Jeg får se om jeg får dradd meg ned denne gang, men overlater stemming og bestemming av dato etc til de som garantert stiller :)

Lenke til kommentar

Vel det er nå 1 uke til "helgen" så nå håper jeg folka får fingrene vekk fra stolen og opp på tastaturet :)

 

Jeg vil ikke være med og bestemme mye pjat, men stille opp det skal jeg. Som Snorre sa, jeg er game.

 

Edit: Stor S i Snorre.

Endret av Soni1
Lenke til kommentar

Haha såklart. Nei, tror ikke Heineken er tingen egentlig. Har fått vite at det blir syntetisk framstilt. Vet ikke om dette er sant da. Kanskje kjøpe "ekte" øl. Hansa er ølet for stolte bergensere. Nå er ikke jeg helt bergenser da, men nærme nok. Ellers har vi jo Carlsberg som er helt greit.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jaja, snart helg folkens! Håper folk er klare. Virker litt rotete og knotete. Død tråd, egentlig. :( Håper det ikke blir slik at det bare er Snorre, Ståle og jeg som dukker opp.

 

Sign that.

Kan vi vennligst få en update i førstepost? Med eksakt tid, sted, når,hvem, hva, hvor og hva presidenten i Uganda heter?

Er ikke helt 100% sikker på om jeg kan komme lengre, skal kanskje være noe wicked opplegg i stryn den helga. Mer om det senere :)

Lenke til kommentar
Jaja, snart helg folkens! Håper folk er klare. Virker litt rotete og knotete. Død tråd, egentlig. :( Håper det ikke blir slik at det bare er Snorre, Ståle og jeg som dukker opp.

 

Sign that.

Kan vi vennligst få en update i førstepost? Med eksakt tid, sted, når,hvem, hva, hvor og hva presidenten i Uganda heter?

Er ikke helt 100% sikker på om jeg kan komme lengre, skal kanskje være noe wicked opplegg i stryn den helga. Mer om det senere :)

Er du morsom? Nå har jeg ventet siden ifjor på å treffe på deka igjen. -.-

 

/ban stryn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...