Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ser ut som flare. Har du på uv-filter - ta det av. Skjerm objektivet for lyset. :)

Var det jeg håpte på :p Takk!

 

Noen som aner hva som er galt?

Hund med skinnjakke.

Haha :p

Lenke til kommentar

Den følelsen man får når man har funnet bildet sitt på en random sin blogg, sendt mail for å få de til å fjerne, og blir skjelt ut i mail som svar. :realmad:

 

*****, student på UIO og forfatter (visstnok). Sint som faen for å ha misbrukt bildet mitt. BURN.

Endret av Hårek
Fjernet navn.
Lenke til kommentar

Stikker innom for noen råd!

Canon Pixma IX6550. Den billige A3 printeren. Noen som har noen erfaringer? Lest endel reviews og alle sier jo den printer bra, men er bekymret for at den bruker mange patroner med blekk på få prints?

Jeg har den, og er meget fornøyd.

 

Jeg klarte å få trykket ut 10 stk A3 og 20 A4 før jeg gikk tom for blekk (og da kun farger - de sorter er fortsatt litt over halvfulle). Dvs. da var det ikke kantløse utskrifter med størrelser som nesten gikk ut til kanten (rundt 85-90% dekning). Jeg synes ikke det er så gal forbruk. Du får mange sett med blekkpatroner for mellomlegget opp til en dyrere modell.

Men det lønner å "samle opp" ting til utskrift slik at du printer de flere bilder uten å slå av og på skriveren mellom slagene - det går med noe blekk hver gang skriveren startes opp, ser det ut til.

 

En annen positiv ting med skriveren, er at jeg kan skrive ut s/h tekst sider selv om den er tom for fargeblekk.

Lenke til kommentar

Stikker innom for noen råd!

Canon Pixma IX6550. Den billige A3 printeren. Noen som har noen erfaringer? Lest endel reviews og alle sier jo den printer bra, men er bekymret for at den bruker mange patroner med blekk på få prints?

Jeg har den, og er meget fornøyd.

 

Jeg klarte å få trykket ut 10 stk A3 og 20 A4 før jeg gikk tom for blekk (og da kun farger - de sorter er fortsatt litt over halvfulle). Dvs. da var det ikke kantløse utskrifter med størrelser som nesten gikk ut til kanten (rundt 85-90% dekning). Jeg synes ikke det er så gal forbruk. Du får mange sett med blekkpatroner for mellomlegget opp til en dyrere modell.

Men det lønner å "samle opp" ting til utskrift slik at du printer de flere bilder uten å slå av og på skriveren mellom slagene - det går med noe blekk hver gang skriveren startes opp, ser det ut til.

 

En annen positiv ting med skriveren, er at jeg kan skrive ut s/h tekst sider selv om den er tom for fargeblekk.

 

Men da må man bytte nesten alle patronene eller? Det koster fort godt over 500kr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...