Gå til innhold

Multiboxing-Prosjekt - Quinboxing av en druid og 4 shamans.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, det vet jeg, men slik du foreskriver blir dumt hvis du er ranged, siden noen fort ender opp med å være utenfor distansen de kan caste.

 

Det jeg mente var at de gir en kommando til de fire som gjør at de stiller seg opp på en rekke, bak hovedkaren, men...altså..La meg prøve å tegne å forklare:

 

| <-- hoveddude

|||| <-- De fire andre, mer i en klump dog.

 

Så gir han en kommando, og de sprer seg ut slik:

 

| <-- hoveddude

| | | | <--- De fire andre

 

Get it? Skal finne en video til å demonstrere også.

<-- 1:29 inn i den.
Lenke til kommentar
Get it? Skal finne en video til å demonstrere også.
<-- 1:29 inn i den.

 

Det kan gjøres ved hjelp av 2 keybindings. hvis vi sier at de i rekka bak er:

 

1 2 3 4

 

 

Keybinding 1: Har ingen funksjon hos andre enn nummer 1 og 4, hos 1 er den binded til strafe left, hos 4 strafe right.

 

Keybinding 2: Det samme som keybinding 1 bare med character 2 og 3. Denne holdes bare nede et lite øyeblikk slik at dem ikke kommer like langt ut som 1 og 4.

 

Dette er hvordan det kan gjøres, men er mulig han bruker en annen metode. :shrug:

Lenke til kommentar

Eventuelt om du bruker Nostromo Speedpad n52

 

Hos meg er samme knappen bundet til både:

 

PageUP = Bvic strafer til høyre og Cvic strafer til venstre

PageDOWN = Dvic strafer til høyre og Evic strafer til venstre

 

PageDOWN har fått ett lite delay så den starter å strafe litt etter de andre.

 

Ikke helt fritt for haxx men Warden kan visst ikke oppdage det så gir beng. Får ikke noen kjempefordel uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M

Det er en ting jeg lurer veldig på, hvordan fikk du alle 5 karakteren til å stille seg opp i formasjon. I firkanter og slikt, det må da mer til til /follow for å få til dette.

Lenke til kommentar

Smeagolfish forklarte det til meg, og det er faktisk ganske simpelt. Bind en key til forskjellige ting på hver fil. Jeg brukte J, og når jeg trykket på J stod fyr 1 i ro (han alle var på follow, så han sto fremst), fyr 2 hadde J bindet til å gå til siden, fyr 3 til andre siden, fyr 4 stod i ro, og fyr 5 gikk bakover. Så holder du den bare nede så lang tid du vil, slik at du får riktig avstand.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...