Gå til innhold

Multiboxing-Prosjekt - Quinboxing av en druid og 4 shamans.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
morro morro, hvordan fungerer det? lvl, instances? morro? mye slit? tar det lengre tid å levle?

 

Jeg storkoser meg hvertfall, selv om jeg kun er level 10 nå. Anngående tid kan jeg ikke svare deg, men har muligheten til å gå instances alene hele veien.

 

Er selvfølgelig litt mer slit en hva det vil være å levle kun én karakter siden jeg må passe på posisjonering osv mye mer, men er dritmoro så langt hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Oppdatering: Level 10!

 

 

Etter en del spilling ble jeg endelig level 10. Fløy rett opp til Moonglade der jeg startet på Bear-questet.

Etter en liten tid med snakkequester var det tid for å drepe den uhyre vanskelige Lunaclaw. Etter å ha drept han før han fikk gjort noe mot meg bar det opp til Darnassus hvor jeg leverte questet og fikk Bear form på alle 5.

 

rawrqq4.th.jpg

 

 

Så nå er de 10 første levlene unnagjort og det er nå Westfall som står for tur. Da de ti første levlene kun besto av ren grinding tenkte jeg nå å satse på full questing. Det har begynt å ta såpass lang tid å grinde som eneste XP-kilde så ser ingen annen utvei en å queste, noe som er herk.

Greia er at jeg helst vil unngå å bruke musa så mye som mulig. Quester der jeg skal loote ting er et evig mas. Quester hvor jeg skal drepe ting går igrunn fint da jeg kan accepte questet med mainen for deretter å share det med de andre som accepter gjennom en macro.

 

Noe jeg allerede har merket en del av og som jeg garantert får mer av er diverse kommentarer fra forbipasserende. Den mest vanlige av disse er "wait" men det er også veldig mye "lol", "wtf" og "bot?"

 

De aller fleste er nyskjerrige på hva boxinga går ut på og spør gjerne spørsmål som jeg som regel orker å svare på. dessverre er det mange idioter der ute som absolutt skal rapportere meg som bot. Men i og med at jeg har alt på mitt ved å ikke bruke ulovlige tredjeparts-programmer og alle kontoene er i mitt navn så kan det ikke skje noe.

 

 

 

Det var vel igrunn ikke så veldig mye spennende å skrive her nå, men regner med at neste oppdatering på level 20 blir mer spennende da jeg skal starte på Deadmines med gruppa og har flere spells til rådighet.

En film skal heller ikke være å se bort fra.

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Har drevet med multiboxing en liten stund nå pga at vanlig WoW ble litt kjedelig etter å ha spilt siden launch :)

 

Bruker Keyclone og den WoW maximizer som følger med den, fungerer fint. Den lar det bestemme fps i det vinduet du har aktivt og de andre som du kjører i bakgrunnen. Har satt 15fps på de i bakgrunnen og limited til 40fps på main vinduet siden jeg ikke trenger mer. Vinduene i bakgrunnen hakker faktisk litt på 15, men det spiller jo ingen rolle når du ikke spiller på de. Hver klient av WoW kan kommme opp i en del ram, og når du kjører 3-5 stk så er det en del. Har 2gb i min og det fungerer mer enn bra, har ikke lagt merke til no problemer.

 

Flott og se flere multiboxere her på forumet også :)

 

Edit: Kan legge til at hvis du er interresert i å teste så kan du bare sette opp et par trial accounts.

Endret av SprEA
Lenke til kommentar

Kan vel oppdatere litt. Har lagt druidene på is for ubestemt tid. Kikka litt på det og fant ut at elementalshamans vil være langt bedre å boxe. Det er også en god del vanligere å boxe dog.

 

Har også rolla over til horde hvor jeg kommer til å boxe 4 shamans og 1 druid ( tank ) mens jeg levler. På 70 var planen å bytte til kun 4 shamans og skaffe egen healer.

 

Kom forresten over en liten film av et 5v5 team som møter Aellie fra boxing-forumet:

 

Lenke til kommentar
Utrolig kult prosjekt dette, litt lyst å prøve selv.

 

WTB mange oppdateringer, dette skal jeg lett følge med på ^^

shamans er klart best pvp og det er så og si umulig å drepe dei siden dei har 5 healers, og i motsettning til druid trenger dei ikkje miste survival (moonkin armor) for å heale, så få shamans opp til instance lvl nå!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har fulgt med i tråden fra start, men må ha den i mine innlegg + ser kjempemorsomt ut! :)

 

(Veit ikke om brutter'n sa han kanskje skulle gjøre noe lignende..?)

Lenke til kommentar
hei.

 

Jeg tenkte at jeg også skulle teste litt boxing. Tester med 2 shamaner nå. Hvor fant du ut hvordan macroer du trenger og addons? Hvordan er din setup?

 

Lykke til videre da :)

Sitter på banen til jobb nå så lar vær å skrive noe, men kan godt oppdatere med bilder av pcen'e når jeg kommer hjem + skrive litt om oppsettet. Så sjekk tilbake i kveld ;)

Lenke til kommentar

Akkurat nå kjører jeg en setup med 1 stasjonær maskin og 1 laptop. Laptoppen er en zepto znote 6625WD. Den står for 4 av shamansa mens den stasjonære kjører druiden. Jeg bruker kun 1 mus og ett tastatur.

 

Styrer begge to via et program som heter Synergy. Denne gjør at om jeg drar musa ut av skjermen vil den gå over på laptoppen og tastaturet vil også fungere på denne maskinen. Keyclone sender fortsatt input til alle wow-clientene over netverket.

 

Har insett at dette ikke er noen god løsning i lengden og planlegger derfor å skaffe 4 helt like maskiner når jeg blir 70. Har sett meg ut Micro ATX som en billig men bra løsning.

 

Xzin skrev forresten en utrolig bra guide for en tid tilbake. Denne finnes her:

 

http://www.dual-boxing.com/forums/index.ph...dID=410f2fd6704

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Mangler 3000 spenn til upgrades på min stasjonære for å begynne selv. Skal boxe 4 shamans da fordelene ved å kunne bli boostet i instancer og samtidig ha enorm overlevelse og synkronisering høres veldig morsomt ut. Har testet oppsettet før og har synergy + diverse macroer klar.

 

Hardware blir min "snart-3000-kroner-oppgraderte" stasjonære med 3 characters og macbook pro-en min med "mainen". Skal rolle dem på hordeside Moonglade. Rase blir Troll male der RP-historien er at "main" er leder for en slags kult (tenk noe scientology-lignende greier). De 3 andre er medlemmer av <Worshippers of *main*>, og har en DND (Points at *main* when you starts talking to him then looks away).

 

En veldig kul ting med ele-shamans er at totem of wrath stacker, så jeg får faktisk 12% crit fra totems. Skal prøve å unngå gatheringquests så langt det er mulig, I alle fall de med lav droprate, samt få med meg instancene minst t.o.m. Zul'Farrak. Kill-quests vil derimot bli veldig behagelig, og ghost wolf på level 20 vil la meg reise mellom sonene for å ta de ekstra questene jeg må ta for å kompensere for kill-XP og XP for gathering-questene jeg skipper.

 

At leveling vil gå treigt er egentlig litt overdrevent. Med endringene som kom er quest-XP en veldig god kilde for XP, og med nye quester på de tidligere "treige" levelene, samt elite-quester og instancer med quester vil leveling gå fort og greit. Skal ta meg god tid og kose meg oppover levelene. Tar sikkert ett par måneders pause oppi det hele også tenker jeg.

 

Gleder meg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...